Buna ziua,lumee!

Standard

Azi mi-am facut curaj si am iesit in lume.Grea iesire pentru cineva de varsta mea nu tocmai frageda si care tasteaza cu un singur deget si acela cam intepenit.Dar fiti indulgenti(desi as putea paria ca veti fi mai mult indiferenti)si promit sa progresez(deci poate voi reusi sa folosesc ambele miini.

Nu stiu daca voi avea ceva interesant de spus,daca cineva ma va citi,pur si simplu am obosit sa tac,sa ma fac a nu vedea,a nu auzi si a trai intro lume iluzorie,imuna la nedreptatilesi murdariile din jur.Deci,de astazi,aud,vad si mai ales vorbesc.Mi-ar fi fost mult mai usor cu un stilou si o foaie de hartie dar, daca vremurile si tehnologia o cer,ma conformez,cu speranta ca alte voci mi se vor alatura pana ce vom forma un cor.Doua voci sunt mai puternice dacat una singura iar mai multe pot acoperi un tunet.Jurnalismul nu e punctul meu forte iar gramatica academicianului Graur (pe care ne-o recomanda eruditul domn M.R.U.) n-am mai rasfoit-o de mult,asa ca cer putina indulgenta daca mai comit vreo greseala, mai ales ca n-am deloc dexteritate cu tastele astea care sunt asa de multe, iar eu n-am decat un biet deget usor anchilozat.

Azi am vrut doar sa va salut,sa va anunt ca exist si sa-mi fac incalzirea pentru primul pas in blogosfera(un pas mic pentru omenire,un pas urias pentru mine :))De maine voi fi la datorie,cu sufletul deschis in fata unor oameni cu mintea deschisa.

Deci…buna ziua,lumee!

2 responses »

  1. Uite cat de prospat esti iesita din gaoace si deja ai adunat cativa fani.
    Nu conteaza cate degete folosesti, ca oricum nu vede nmeni. Important este sa ai grija de degetul placerii. Daca nu stii ce este cu el, afli amanunte la mine, cu un simplu search.😉

  2. POi sal si io! Zic sa incep aici unde lucri cu un deget,pana ma obisnuiesc Asa la zece degete din prima nu cred ca rezist. Vad ca deja ai primit indicatii de la Vienela. Wuau!Indicatia este din 2012 acum cred ca esti experta. Glumesc Femeile sunt experte din nastere.

Lasă un răspuns

