Notă

Altceva as fi vrut sa scriu,deja eram cu mintea in sfere inalte,ma bintuia o muza mai agresiva decat un tantar anofel,dar pacostea asta de televiziune m-a palit drept intre ochi ,mai rau decat celebrul pixel albastru.Doar ca palitura asta a fost cam portocalie sau verzuie(sau o combinatie din care reiese ceva maro-fecaloid).Cica Boc ar fi castigat la Cluj!Sa fie la ei acolo…Si culmea ghinionului de nesansa ca si in habitatul meu de domiciliu(ca nu era sa zic la mine,la tara…)a iesit tot primar pdl-ist.Ia de mai spera la un viitor luminos,la asfalt si canalizare…Poate doar vreun parc in fundul gradinii plasat indecent sub poala padurii!

Asa imi trebe ca nu m-a bantuit gandul emigrarii cand trebuia si am mai fost si vaccinata in mai multe reprize cu doze mari de nationalism de ala ieftin ,de la 38!Ca mie tata imi spunea ca nu e bine sa purtam blugi,ca sunt capitalisti si capitalismul e cih,ca ce mare domnitor a fost Stefan cel mare,care n-a vandut niciodata tara,doar a platit niste rate cu dobinzi mari la fmi-ul de atunci sa nu ne scada reitingu(daca o fi auzit tata vreodata de rating0,ca cine are carte are parte si nu cine imparte,parte-si face…Mare filozof,tata!Dar el s-a dus in lumi mai bune si eu am ramas tot in asta,napadita de blugi,capitalism,rate cu dobinzi ci multe carti(Septicul nu mai e la moda,un poker e mai rentabil:mai castigi o vila,mai pierzi o minora,una peste altase cheama ca esti consumator de adrenalina si trebuie sa faci si tu infarct din ceva.)

Na,ca am uitat ce voiam sa scriu,stiu ca era ceva frumos si interesant,probabil profund,dar a intervenit Boc cel mic si mi l-a facutK.O.pe Stefan cel mare si mi-a bulversat cei trei neuroni ce tocmai elaborau o capodopera!Asa ca acu trbuie sa fac o meditatie,o purificare cu Ariel de ala necontrafacut,poate beau si-o tuica ecologica,productie proprie , pentru accelerarea particulelor si pe urma oi mai scrie ce-oi mai scrie.De-oi mai putea,ca tuica-i cam tare…

Deci sa scandam in cor:Boc la primarie,Base la brutarieeee!

Memorie in deriva

One response »

  1. Interesant lucru sa iti raspunzi singura. No, sunt de doua minute pe blogul teu si deja imi este frica. Adeca cum sa il faci pe ion,gheorghe Sa ma trezesc dimineatza langa nevasta lui Ion si ea sa imi spuna Mei Ioane imi lasa gura apa dape ce am facut aseara. Vad ca esti precoce Nici nu ai inceput bine si iti tragi tate premiile

Lasă un răspuns

