Da-o naibii de modestie!

Standard

Ca orice roman sadea,am si eu o farama de invidie inscrisa in codul genetic.Poate nu de tipul”sa moara vecinul ca sa-i iau eu capra” dar tot ma sacaie  cand vad cum altii sunt laudati si eu nu.Ce daca unul a escaladat Everestul?Parca eu n-am urcat cele vreo 1400 de trepte la cetatea Poienari,chiar daca la sfarsit puteam sa-mi inod limba cu sireturile de la adidasi! Si altul a stat ani in sir cu ochii zgaiti intrun microscop  sa descopere leacul vreunei boli rare?Mie mi-a luat mult mai putin sa aflu ce eficient e un coctail de iaurt si prune la o constipatie!

Fiecare roman e un geniu in devenire.Suntem smecheri,ne pricepem la toate si mai avem si noroc tot calcand in diverse chestii care,cica,te-ar pune bine cu Fortuna.Si de ce sa ia numai altii premii?Ca sunt mai nemti sau mai americani?Ce,eu am ciunga-n par,rau de inaltime daca urc pe podium?…

Cu toata modestia,trebuie sa-mi expun genialitatea si sa va las pe voi,sa va dau sansa de a decide  cu ce trofeu sa ma rasplatiti.Iata la ce am lucrat in ultima vreme,atunci cand nu dau consultanta marilor personalitati ale lumii:

_impreuna cu Universitatea Spirtu Hamlet din  BolintinVale am pus la punct si virgula un dispozitiv de ionizare intensa;doar cu o apasare de buton poate transforma in Ion orice Gheorghe.

_in laboratorul secret din beciul casei,in ragazul oferit de retragerea panzei freatice,am studiat si implementat un vaccin antiviral care,nu numai ca neutralizeaza virusii,dar ii si domesticeste putand sa-i transforme in animale de companie;cu un cost suplimentar minim asigur si program de dresaj,sa-i invatati sa faca pipi la baie,nu pe covorul din sufragerie.

_prin puterea mintii mele,conectata la surse din astral,am aflat ca un corp ceresc de dimensiuni apreciabile va lovi in curand Terra,ceea ce va duce la schimbarea polilor Nord si Sud in Poli Iasi si Poli Timisoara.

_sunt iubitoare de animale si m-am preocupat de imbunatatirea speciilor;in curand voi omologa pisica ce nu numai ca toarce dar si tricoteaza sosete de lana.

_am descoperit cauza crizei globale:se datoreaza bancilor care,in goana dupa profit prin speculatii imobiliare,au cumparat masiv pamant pe luna;doar ca au ales prost luna februarie,care e cea mai scurta chiar si in ani bisecti.Deci…adio profit!

_va dau si vesti bune:am descifrat calendarul mayas!Nu vine nici o apocalipsa,viitorul va fi may-asa-si asa!

As mai continua dar nu vreau sa va eclipsez si nici sa nu starnesc invidii la randul meu,ca doar si voi sunteti romani.Dar daca vreti sa impartim gloria astept idei de colaborare,cei trei neuroni ai mei sunt dornici de socializare.

Romani,fiti destepti!Adica incercati sa va treziti mai devreme(stie fi-miu ce spun)

P.S. Daca  nu va hotarati sa-mi dati un premiu,mi-l iau singura,ca si ciordeala e inscrisa in codul nostru genetic mai putin  in codul penal.

4 răspunsuri »

  1. Ma scuzati ca va deranjez, doamna Adelina. Bantuiam si eu p-aci prin casa dumneavoastra virtuala si-am zis sa ma opresc sa va salut si sa constat ca dumneavoastra de mica (cel putin blogosferic vorbind) erati geniala. Am ras de m-am imprastiat!! :)) Iti dau toate premiile din lume.
    Acu’ ma scuzati, ma duc, ca vad ca am o gramada de treaba, p-aici, pe la dumneavoastra prin istorie 🙂 Nu stiu daca oi mai dormi in noaptea asta :))

Lasă un răspuns

