Nu vreau sa fiu balerina!

Standard

Minunata lucrare a facut Dumnezeu cand a zamislit omul.Si cand i-a pus in carapacea gaunoasa a cutiei craniene si un creier deja s-a intrecut pe sine.Iar ca opera sa fie desavarsita, ne-a mai inzestrat cu o mare dorinta de cunoastere. De cand ne nastem tot descoperim si invatam; ba sa ne bagam degetul in gura, ba lingurita in ochi, ba creionul in nas…Apoi descoperim ca putem face spume si baloane, ca putem lega niste sunete si cei din jur ne inteleg,Cand invatam primele injuraturi deja incepem  „sa ne simtem bine”Apoi mergem la scoala si ,vrem-nu vrem ni se toarna in cap tot felul de chestii.Tabla inmultirii, chimizarea carbonului, populatia lumii, viteza luminii, viteza intunericului cand fuge de lumina…Teoria relativitatii,teoria lui Marx si Engels, teoria conpiratiei…Numere irationale ,numarul lui Avogadro, numarul de aur, numere de telefon…

Si da-i si indeasa in bietul creieras pana sta sa pocneasca.Informatia vine buluc din toate partile si te nauceste;nici nu mai sti ce-ti trebuie si cand.Zici c-ar fi bine sa le sti pe toate,sa nu pici de fraier tocmai cand vrei sa te dai destept.Mai un Memo plus,mai un Ginko biloba,indesi in memorie de toate pana ce intinzi circumvolutiunile ca pe elasticul de la chiloti de ti se pierd pliurile in mlastina materiei cenusii. Cum orice are o limita, nici creierul nu poate absorbi la nesfarsit si odata zice STOP. Ce te faci atunci?

Noi,femeile am descoperit solutia salvatoare:ce nu mai incape in creier, depozitam in alta parte. Nu facem asa si cand nu ne mai incap hainutele in sifonier?Mai luam un alt sifonier,mai facem un dresing,mai agatam niste umerase de usa…Asa ca ne-am adaptat si depozitam informatii in fiecare celula.E celula cam mica? O mai umflam putin, sa fie mai incapatoare.Cand se umplu celulele de la gat  incepem sa le umplem pe cele de la torace, apoi brate, apoi abdomen( bine ca aici avem muuulte celule!), fese, pulpe,gambe…Si daca am terminat si celulele si informatiile tot abunda mai stocam si in spatiul intercelular.Deci nu va mai uitati cu dezgust la celulita caci ea e apogeul cunoasterii! :)Nu poti sa-i ceri unei femei sa se opreasca din studiu, ea e intro permanenta  foame de cunoastere; e musai sa stie in ce an a fost rascoala din 1907, unde se afla canalul Panama (ce pana mea!), cam cate margele se pot face din marea bariera de corali, si de care omega se afla in margarina.Dar mai ales care e culoarea  sezonului estival in colectiile de moda de la Paris si ce reduceri mai sunt la mall.

Din intamplare si din fericire pentru admiratorii mei si eu sunt femeie,deci foarte curioasa si studioasa.Se zice „curiozitatea a ucis pisica” De femeie nu zice nimic;poate doar a implinit-o.Ce pot eu sa fac daca atatea lucruri interesante imi ies in cale?Sa le ignor? Nu-mi sta in caracter, deci le asimilez.Aproape ca le metabolizez,as putea spune…Si in fiecare zi mai adaug cate un gram de intelepciune;ba,in zilele bune chiar doua. Mi-e mila de bietele manechine de pe podiumuri, le vad asa sfrijite,lipsite de memorie…Cred ca au si adresa scrisa in palma, ca altfel s-ar rataci si n-ar mai ajunge acasa.De,creier suplu, talie supla,memorie ioc!Sau  or avea stick-uri de memorie pe langa alte upgradari?

Eu vreau memoria la purtator,nu ma complic cu adaosuri,daca n-am usb la indemana? Sa ma fac de ras ca nu stiu cum functioneaza acceleratorul de particule de la Geneva si nici pretul pe metru patrat al terenurilor din Madagascar?Asta as putea sa-l intreb pe Mazare,dar daca i-am uitat si numarul de telefon? Asa,lasa sa le stiu eu pe toate si din ce in ce mai multe,ca mai am ceva loc pentru depozitare,am descoperit un mic gol in spatele genuchiului drept.Acolo o sa depun cunostintele despre politici fiscale si planuri de austeritate.O,dar ce fac cu pretul petrolului si cotatia aurului la bursa din Tokyo?Parca ar mai fi un locusor intre metatarsiene si falange la piciorul stang,stai sa verific daca umflatura de acolo indica loc ocupat sau e o batatura mai veche de cand m-au batut pantofii…

Una peste alta, ma mandresc cu memoria mea (si cea la vedere si cea ascunsa) iar voi ar trebui sa nu mai intoarceti capul dupa toate aschilopatele alea anorexice.Ca e proaste! Admirati mai bine inteligenta debordanta a unei femei si ganditi-va cata intelepciune zace in fiecare celula.Nu e estetic?Ziceti sa mai intru putin la dieta?De ce,ca nu vreau sa ma fac balerina.Poate doar balena..

5 responses »

  1. Aveai toata memoria la purtator si vroiai sa te plimb eu cu bicicleta 60 de km… Bine ca nu am gasit bicla cu doua locuri, ca ma omorai…(de fapt nu am gasit deloc). :))

  2. Am citit cu nerabdare sa aflu locul secret unde femeile isi ascund amintirile si nu am aflat. Am citit pe oo ca un roman a inventat cel mai incapator geamantan unde femeile ar putea sa isi tina toata garderoba Cica este din piele de ….cuc si are forma de …..cuca

Lasă un răspuns

