Plagiati, plagiati!

Standard

E la moda plagiatul.Iar mie imi place sa tin pasul cu moda, deci nu pot sa ma fac de ras si sa nu ma aliniez trendului.Ce,daca sunt mai blonda (mi-e rusine sa zic grizonata) trebuie numai sa stau si sa ma uit la altii , nu pot sa fiu jucator , ca presedintele nostru ? Ca si el il plagiaza pe Bachus la pahare si pe Scooby Doo la hahaiala.

Deci:

Sa incep de la un nivel inalt , cam de la al saptelea cer si sa-l plagiez pe Dumnezeu.Zic: sa fie lumina! si apas intrerupatorul.Si iaca lumina! La un semn sa se desparta uscatul de ape ! Clik butonul de la storcatorul masinii de spalat , 1000 de rotatii turbo si gata.Ei , nu-i chiar uscat , e mai mult despartirea umedului de apa , ca n-am si uscator.Dar gestul conteaza.Si pot sa plagiez si chestia cu luatul unei coaste de la un barbat , pe baza de topor sau drujba.Nu ca s-o fac pe Eva ci doar asa , sa-i fac barbatului o paguba.Si sa zica mersi ca nu-i iau un rinichi!

Mai coboram stacheta si plagiem din lumea reala.De exemplu pe Cezar: „Veni , vidi , vinci” .Pot si eu mai ales la supermarket.Pana sa zici „Veni , vidi” , gata „vinci” banii de pe card.

A mai zis unul o vorba de duh „Acvila non captat musca”.Pai mi se aplica si mie , nici eu nu reusesc sa prind o musca , ferite-ar Dumnezeu , noroc cu Yeti care prinde tot ce zboara , mai putin  boeng-uri si OZN-uri (Yeti  e motanul meu siberian; vezi tot un plagiat , ca n-are nimic din omul zapezii , e mai degraba motanul sobei de teracota).

Sau Ludovic al XIV-lea: „Statul sunt eu „.S-o creada el ! Eu sunt statul , fiindca eu cand stau , apoi stau cu simt de raspundere , nici macar nu clipesc.Si nici nu cuget.Numa stau !

Marele Napoleon a zis ca „Fiecare caporal poarta in ranita bastonul de maresal”. Eu , care sunt ditamai sergent in rezerva mi-am pus un baston in poseta , nu scrie pe el daca e sau nu de maresal , n-are nici instructiuni de folosire , dar ma gandesc ca o sa fie bun la batranete cand nu m-or mai tine piciaorele ca deja le-am fracturat cu simt de raspundere.Asta e plagiat ca m-am luat dupa Napoleon ?

Unul , nu-i dau numele ca se supara evreii , a zis „Romani , va ordon treceti Prutul !”.Pai daca in loc de Prut zicea Teleajen eu il plagiam zilnic cand trec podul spre serviciu.Si daca in loc de „lumuzina”aveam si tanc , ce fericita as fi fost sa trec prin curtea spitalului unde lucrez , sa-i zgaltai ferestrele domnului director….

In zilele noastre domnul presedinte ne-a vorbit de „pasarica”;eu , daca vreau i-o si arat , dar nu vreau ca tocmai a scos pui si-i pazeste in cuibul de sub streasina casei.

Si uite asa am descoperit ca -mi place sa plagiez , as putea sa va mai dau numeroase exemple.Dar va las si voua placerea de a descoperi daca sunteti sau nu originali in tot ceea ce faceti.

Plagiatori din toate tarile , uniti-va !

2 responses »

Lasă un răspuns

