Sa dau la dusmanii mei…II

Standard

Cin* mi-e tata?cin* mi-e mama?

Si-n ce grai m-au zamislit?

Dintrun nor o biata scama,

Pui de cuc din cer traznit…

 

Alungat printre fanete

Ma uitam la fratii mei

Cum se-nfoaie-n pene crete.

De ce nu-s si eu ca ei?

 

Mi-au tocat vreo doua rame

Si de foame n-am murit

Cam atat mi-au dat pe lume

(Ce-as fi vrut? sa fiu iubit?)

 

Uneori, cu mult sonor,

Intro lauda-mi gaseau rostul

Cand ii luam pe toti in zbor

Se faleau: e puiul nostru!

 

Dar de nu-mi iesea prea bine-

Ori de spaima,ori de graba-

Ma ciupeau: nu ti-e rusine?

Fratii tai sunt toti de treaba.

 

Eu taceam si-n toata fiinta

Un oftat crestea usor

Mai aveam doar o dorinta:

Sa m-accepte ca-s de-al lor…

 

In oglinda unei balti

Ma privesc cu ciocul mut

Si imi zic:azi ai ce meriti,

Aveai glas,de ce-ai tacut?

 

Dar cu gheara tulbur apa

Si refuz sa mai suspin.

Mandru imi desfac aripa

Si ma scutur de venin.

 

Mi-am facut din praf de luna

Dincolo de curcubeu

Cuib ursit de-o zana buna

Ca nu-s pui de cuc, ci ZMEU!

 

Am crescut doar printre ciori

Penele mi le-au smolit

Insa dincolo de nori

Nu strabate-un croncanit.

 

Pentru-n vierme mai zemos

M-au gonit,sa nu-l imparta

Foamea insa, ce folos,

Sta la panda si-i asteapta.

 

Las in urma ciorile

Sa ma spurce cat or vrea

Mult prea sus sunt pentru ele

Si-am in frunte steaua mea!

Lasă un răspuns

