Sa dau la dusmanii mei…

Standard

Unii au pamant pe suflet

Sangele de fiere-i plin

Coltul gurii rupt in ranjet

Varsa bale cu venin.

 

Inima le-rupta-n doua

Intre intriga si ura

Au coagulate-n vene

Ganduri negre stinse-n zgura.

 

Stiu sa minta, sa insele,

Sa improste cu noroi;

Din nisip isi fac castele

Printre muntii de gunoi.

 

Stralucesc ca licuricii

Si-ar vrea soarele sa-l stinga

Dar le simti mirosul fricii

Vantul doar sa nu-i atinga…

 

Nu-ncerca sa-i intelegi,

Labirint e-n mintea lor

Se strecoara printre legi

Ca un orb far-un picior

 

Schiopatand,calcand pe vieti

Se agata si de-un pai

Azi se cred pe cai mareti,

Maine ei vor fi sub cai.

 

Plina-i lumea de lichele

Ce-ti infig cutitu-n spate

Cum sa te feresi de ele

Mai ales cand iti zic „frate”!

 

Dar e-un bine-n orice rau

Si o lectie in toate

Deci ma rog la Dumnezeu:

Fa tu, Doamne, iar dreptate!

 

Mi-am platit si eu trufia,

Mi-am platit si inocenta.

Iarta-ma ca am mandria

Sa-mi rascumpar suferinta.

 

Gandul rau ma-npovareaza

Dar sunt om, nu pot uita

Da-mi tu, Doamne,buna paza

Si sa-i ai in plata ta!

 

N-as vrea urii sa-i cad prada

Dar blestemul limba-mi leaga:

Da-le boala, spaima, sfada,

Praful de ei sa se-aleaga…

 

 

 

 

Lasă un răspuns

