Aberatii la miezul noptii

Standard

N-am somn ; n-am nici stiuca. Am doar lene…

Pierdut talent literar , fara atestat si garantie ; semnalmente: figura cu figuri de stil , nas pe sus , sclipiri de geniu pe alocuri. Nu-l declar nul , sper sa-l recuperez.

Pierdut temporar simtul umorului , descoperir simtul ridicolului. Restul simturilor in amortire .

Ofer locuri de gazare , puteti folosi gaz propriu sau , contra cost , o gama bogata: gaze de sist , de esapament , de butelie , de fasole …

Vand oua de casa ; cele de gaina s-au terminat !

Oferim cursuri de echitatie , inchiriem cai verzi pe pereti .

Cunoscator limba romana nivel arhaisme si neologisme caut traducator regionalisme . Ne pogodim noi la pret !

Vand haina de piele de dama usor deteriorata la incheieturi ori de la molii , ori de la artroza .

Va doriti un copil sanatos , frumos , inteligent si cu talente artistice cu perspectiva unui viitor de succes? atunci folositi intotdeauna prezervativul !

Cumpar fiare ; pe Grivei nu-l iau chiar daca  tot cartierul ii spune „fiara turbata” .

Nu bateti saua sa priceapa iapa , e o iapa proasta , care nu stie  Morse !

Nu calcati iarba ! Levitati!

Vindem cartofi secound hand ; cei noi s-au terminat .

Cumpar bunavointa , ofer spaga substantiala sau plata in natura .

Nu va dati foc la valiza ! Daca e un chinez inauntru ?

Cine vrea sa guverneze/ Mai intai sa plagieze !

Ultra monden :daca vreti sa va sinucideti , aveti grija sa va asortati pistolul cu fularul .

Nu stiti ce-i programul „rabla”?/Baba cu chiloti de tabla.

Si-am incalecat pe-o sa/Si mi-am rupt nadragii-n ea .

Cine nu joaca , nu castiga ! Cine nu se joaca , se plictiseste.

Am batut campii! Asta se cheama violenta domestica sau salbatica ?

4 răspunsuri »

Lasă un răspuns

