Lirica nocturna-pentru bloggari

Standard

Oralogiul bate noaptea jumatate

Stau la datorie si ma doare-n coate

Toata lumea doarme, numa eu n-am somn ,

Doarme si portarul , ca doar e un domn !

Au tacut cateii , chiar si cucuveaua ,

Barza e somera , deci imi beau cafeaua .

Bloguri prietenoase rasfoiesc incet

Si ma-mpinge muza sa scriu un sonet .

Nu am nici o tema , poate nici talent,

Insa noaptea-i lunga , sefu-vigilent-

Trebui sa ma vada cum stau la birou

M-a palit si foamea si-as manca un ou …

Merge si-o friptura , apoi cozonac ,

Frunzaresc prin bloguri , n-am decat Spanac

Bun ar fi si-un sanvis cu felii de ton

Dar imi  iese-n fata doar Un Neuron .

Ar fi bun si-un snitel de-ala vienez

Vienela doarme si eu salivez…

Probiu , probabil , sforaie incet

Bine ca nu-i Anti , n-am de ce sa-l cert. :))

Pe blog la Roxana e mare jihad .

Mi-a trecut de foame , ochii-n gura-mi cad…

Si la Radu Tudor lume serioasa

Eu , la ora asta sunt doar somnoroasa…

Trec sa las un like si pe la Gropar

Si mai dau o tura la Ciutacu-n ziar .

Las un semeseu si la Zerocrat

Si trec mai departe intrun mars fortat .

Greu mai trece timpul cand e bezna deasa ,

Of , ca nu se lumineaza , sa ma duc acasa !

Nu m-am rupt cu munca, ba mai mult am stat ,

Nici o barza chioara n-a aterizat .

Trece-o ambulanta ca un ozeneu

Tiuie sirena si mi-e capul greu .

Hai ca se vad zorii , doar putin mai am ,

Ca-ntrun film de groaza scrijelesc in geam .

V-am facut apelul bajbaind pe net

Cu un singur deget , singurul potent

Si-ati visat frumos c-am stat eu de paza

Cad la asternut , ca acu sunt varza !

Buna dimineata , beti-va cafeaua

Si cititi-mi blogul sa-mi faceti safteaua

Si de va e foame serviti fara teama

Ce-am gatit azi-noapte : din cuvinte , zeama !…

16 responses »

  1. Eu am citit dimineaţa devreme, că vorba aia a românului: „Cine se scoală de dimineaţă, departe ajunge”. Şi cum vreau să ajung foarte departe, eventual să dau o tură de ecuator…de ce să mai dorm?

      • Tot nu sunt multumita. WordPressul are grija sa ma anunte cand pui link spre mine doar daca pui linkul unei postari, nu linkul blogului. Deci, in loc sa pui link spre http://vienela.ro, pune linkul spre http://vienela.ro/traim-intr-o-lume-nebuna/. Asa aflu imediat.
        Nu este cazul meu. Am grija sa intru la tine de cate ori postezi si ma abonez la comentarii, dar nu toti o fac, deci nu toti vor stii ca linkezi spre ei.

      • Deja m-a anuntat.😛
        Asa invatam. Eu m-am descurcat mai greu, ca la inceput nu aveam multi cititori, baiatul nu vroia sa piarda timp cu prostiile mele si nu stiam cui sa cer sfatul. :((

Lasă un răspuns

