Comic sau penibil ?

Standard

Tuturor ni s-a intamplat macar o data in viata sa fim protagonistii unei faze demne de cascadorii rasului .Ati intentionat ceva si a iesit cu totul altceva . Ce ati facut atunci ? Ati starnit rasete si ati ras laolalta cu ceilalti sau v-ati fastacit si n-ati mai avut nici o reactie ? E cam greu sa te decizi daca ai fost haios sau te-ai facut  de bacanie .Sa razi sau s-o iei la fuga ? Daca ar exista utopica varianta a intratului in pamant , ai alege-o sigur ,ai disparea cu viteza luminii .

Am patit-o si eu- si nu o singura data- si n-am uitat nici acum penibilul situatiei . Sa va povestesc doar cateva faze:

Eram copil , nu cred ca aveam mai mult de 5 ani si fiind crescuta pe litoral nu aveam nici un exces de pudoare care sa ma impiedice sa vin in nudul gol de la plaja .Venind spre pranz de la plaja si trecand prin dreptul geamiei , au zis bunicii mei sa intre sa vada si ei cam la ce se roaga musulmanii .Parea pustiu , usa deschisa , asa ca am intrat .Mie nu mi-a facut nici o impresie , parea cam anost fara iconite , fara lumanari , fara colive , cam ce stiam eu pe la biserica noastra .Dar n-am apucat sa vociferez ca a venit un nene de ala turcesc , cu cipilica pe cap si a certat-o pe bunica , ca sunt eu indecenta, ca asta e lipsa de respect fata de Alah …Brusc m-a apucat rusinea ,ca pe Alah asta nu-l cunosteam si i-am zis bunicii sa ma imbrace repede .Nu conta ca budigaii erau uzi si plini de nisip, decat sa ma certe Alah… Bine ca nu aveam hemoroizi . Si azi , cand trec pe langa o geamie primul lucru ce-mi vine in minte e senzatia  de nisip lipit de pielea arsa si gandul ca m-a vazut Alah  intro postura indecenta .

Lucram de cativa ani in spital la Mangalia si se anuntase nu stiu ce control mare , de ala de care tremura toti .Sefu ne umpluse de indicatii si amenintari daca nu iese totul O.K. Totul pregatit ,lustruit , ne cheama la raport , repetitie finala .Zice fiecare ce a facut ,cum s-a pregatit .Imi vine randu si zic si eu hotarata, sa vada sefu ca n-am nici o teama :

_Stati sefu , linistit ca noi suntem o tura de toata isprava !

Frumos am zis , numa ca din viteza a iesit altceva , ca am zis cu P si L in loc de T si R ! Bine ca i-am zis doar lu sefu si alti 10 care erau de fata si nu la inspectie .

Eram cu prietena mea la un McDonald dupa o cursa infernala prin magazine . Shopingul obositor , caldura mare , foame si mai si , deci ne-am luat cate un meniu consistent si doua racoritoare pe care le-am consumat pe nerasuflate . Prietena s-a dus la toilete si eu am ramas singura la masa . Imediat a aparut un tinerel plin de sharm , mai dragut decat Brad Pitt . Nu, nu voia sa ia loc la masa, doar sa intrebe daca scaunul din  fata mea e liber , sa-l poata lua la masa lui . Eu afisez cel mai seducator zambet , ridic sprancenele cat pot , sa mi se vada bine splendoarea de ochi albastri si deschi gura sa-i raspund . Nu vreti sa stiti ce-a iesit ; asa mandrete de ragaiala nu vezi nici in filmele cu bautorii profesionisti de bere ! Tunurile de la Plevna cred ca erau mai silentioase …Sa va mai spun stupoarea lui Brad Pitt ? Cred ca i-a trecut foamea instantaneu . Asa imi trebuie daca beau carbogazoase reci pe canicula .

Astea sunt doar cateva intamplari de care acum imi vine a rade dar atunci m-au pus in incurcatura . Ce , voi n-ati patit-o niciodata ? Ati fost comici sau penibili ?

4 responses »

  1. Ufff…mi s-au tot intamplat. Orele de coregrafie, in loc de caligrafie, e cam ultimul pe lista. Dar mi s-a intamplat alta, am iesit dintr-un birou cu tot cu pixul lor, m-au intors sa il dau, ca doar le au pe inventar. M-am scuzat:”Din obisnuinta!”. Am iesit zambind si am ras de-a dreptul cand mi-am dat seama ca suna de parca eram cleptomana, ceea ce nu sunt.
    Va pot impartasi din perle : „Apogeul maxim”, „Sclepsis”, „Nu sunt mereu mai tot timpul”, „Fișcină”, „Incuie cheia cu usa”, „Cand te pui cu banii pe picioare….cu picioarele pe bani, ptiu”, „M-am dat cu lac invizibil…”

  2. Si de bacanie, dar am si ras. D-astea de-mi venea sa intru in pamant se intamplau la scoaa, ca ma intreba cate vreo ametita de profesoara te miri ce. Cica din materia predata. Da, ca eu la ora aia eram cu baietii in parc sa dam la peste, saubsa facem garagata…
    Dar am si ras la o faza d-asta penibila si jenanta de-a dreptul.
    Mancasem la munca niste iaurt. si-mi scapase pe mine nitel. Jurai ca-s plin de… Pe pantalon. Au ras doi colegi de s-au cracanat. Si le-am sis pe sestache ca e de la sefa. Se uita aia la sefa, care era mai incolo, cum tocmai baga in ea iaurt cu napolitane…

  3. Eram cu sora mea si il minteam pe unu’ de il zapacisem. La un moment dat, ea ma intreaba cand s-a intamplat, ca nu stie. Ii fac semn cu piciorul sa taca si surioara mea draga ma intreaba: dar de ce ma calci pe picior?
    Ultima faza, cu ragaitul, este bestiala. :))

Lasă un răspuns

