Leapsa la tot poporul

Standard

Eu n-am feisbuci si nici tuitere ; am un  amarat de mess pe care-l folosesc din paste-n craciun .Si acum am blogul asta , care tocmai trece de perioada de nou-nascut , adica se pregateste sa implineasca o luna (sa-mi traiasca  si sa va veseleasca !) Nici eu nu prea stiu de ce m-am apucat sa scriu . poate m-a impins  licarul de genialitate (he-he-he !) sau o nevoie instinctuala si neconstientizata de socializare .

Asa ca m-am gandit sa-mi dati o mana de ajutor sa-mi lamuresc problema asta : ce cautam in mediul virtual ? Suntem o generatie , ba nu , o populatie ciudata : ne vaitam de solititudine , ne inchidem in case si cautam amicitii on-line . Nu prea mai avem prieteni , ne pierdem darul vorbirii , dar suntem plini de like-uri  si tastam din ce in ce mai rapid . Daca vreti , ajutati-ma sa ma edific : de ce cautam prietenii in  retele de socializare ? Puteti fi total sincer cu oamenii pe care nu-i cunoasteti sau e un loc propice sa purtati o masca , sa fiti cine doriti sa fiti ? De ce vorbiti cu necunoscuti , din amuzament sau din curiozitatea si dorinta de a descoperi persoane deosebite , compatibile ? Vi se pare mai greu sau mai usor sa va destainuiti unui anonim si sa cereti o parere obiectiva de la cineva  care vede lucrurile de la distanta ?

Nu stiu daca e leapsa sau nu , e doar unul din „studiile mele sociologice neomologate „. orice raspuns e bine venit . Daca e si sincer , cu atat mai bine . Multumiri anticipate  si bere virtuala  in functie de rezultat :))

28 de răspunsuri »

    • Daca te streseaza degetul meu promit ca te las sa mi-l strivesti cu usa cu prima ocazie :).
      Politica nu vrei sa fac , sociologie nu vrei … la fotbal nu ma pricep si sunt prea chioara sa mai lucrez goblen .Zi matale ce sa fac?

  1. Preafericit-o, stii care este una din primele măsuri economice ale noului Guvern ?

    Te sfatuiesc sa citesti O.U.G. 37 din M, Oficial de ieri.
    Pentru prima data, absolventii intregului sector de aparare nationala (MApN., poliție, SRI, Pompieri, SIE etc), atentie , toată promoția (ofițeri si subofiteri) nu vor fi incadrati din motive de economie…pâna la 01 decembrie. Ce dracu e asta ?
    Perioada pentru testarea fidelitatii ?
    Nici Ceausescu nu a facut asa ceva.
    Ia cere-i repede o parere avizata sotului. Care țară din lumea asta și-a lasat absolventii pe bară ? Ce vina au aspirantii din ANMB ca acum 4 ani au dat concurs la o institutie care de 50 ani isi garanteaza locurile la absolvire ? Nu te mira, probabil unii fac spume, ciutacu si badea m-au inregistrat in baza de date. Sîc… după noile norme ale academiei romane de plagiat numele proprii se scriu cu litera mica. Somn usor preafericito și nu mai bantui blogurelelelelele in intervalul orar 00.00.00 – 24.59.59.
    Ghinionistul de nas-tu.
    Pa.

    • Nu intru in polemici cu tine , zau ca nu-s aparatorul noii guvernari, dar din cate stiu eu promotia de anul trecut de la academia de polite a fost angajata abia acum vreo doua luni si numai partial , deci nu vad care-i noutatea .
      Si vad ca nici pe la tine nu prea trece Mos Ene , daca n-as scrie eu , tu ce ai mai citi ? (in afara de OG-uri )

  2. „de ce cautam prietenii in retele de socializare ? Puteti fi total sincer cu oamenii pe care nu-i cunoasteti sau e un loc propice sa purtati o masca , sa fiti cine doriti sa fiti ? De ce vorbiti cu necunoscuti , din amuzament sau din curiozitatea si dorinta de a descoperi persoane deosebite , compatibile ? Vi se pare mai greu sau mai usor sa va destainuiti unui anonim si sa cereti o parere obiectiva de la cineva care vede lucrurile de la distanta ?”

    Retelele de socializare sunt cele mai accesibile pentru unii oameni. In plus, daca „prietenia” nu este una la care te astepti, cu un click e game over. Despre sinceritate, aici depinde de fiecare om si de cat de confortabil de simte sa fie sincer. Totusi, multe persoane aleg sa poarte o oarecare masca, pentru ca mediul este „propice”. A vorbi cu necunoscuti, depinde de fiecare om. Eu una vorbesc din curiozitate, rar gasesti persoane deosebite. Despre compatibilitate…aia e pentru site-urile cu matrimoniale.Not my business. Usurinta de a vorbi cu un anonim: lucrurile sunt delicate. Nu stiu cine are pretentia sa obtina o parere obiectiva, cand ii povestesti subiectiv o intamplare. Consider ca o parere este obiectiva cand acel cineva care o formuleaza asculta mai multe variante ale „problemei”.

  3. Promoția de anul trecut care a stat pe bară (pune tu ghilimelele) a fost cea de subofițeri de la Câmpina. ATENȚIE: Prin OUG 37 de ieri discutam de toate școlile, academiile, etc etc , ofițeri, subofițeri etc etc.
    Nu s-a mai intamplat asa ceva NICIODATA.
    Alta intrebare, preambulul actului legislativ ofera ca justificare riscul de a nu putea plăti salariile / soldele. CIFRA DE ABSOLVENTI NU ESTE SECRET MILITAR – Academia Navală (aia pe care a facut-o suspendatul scoate anul asta 38 ASPIRANȚI. Ia zi repede că nu a găsit Marina Militara suma aferenta salariilor.

  4. Nu te lasă absolventul din casă să răspunzi la întrebare sau ți-ai prins degețelul în ușă (tastatură)?
    Sărut tastatura, pardon mânuțele.

    Nașu bramburitu.

    PS
    Comentariul Corathor necesită reflecție, gândire și chiar mai multe.

    • Sunt la munca, ca unii mai si munceste in tara asta , de aia nu ti-am raspuns .E bine ca am un Nas asa informat si ma tine la curent (vezi sa nu ma traga curentul prea tare ) Te-am trecut la favotiti ,langa C.T.P. :))
      Ce se intampla cu banii in armata nu stiu , dar stiu ca in sanatate n-au bani sa-mi dea si mie amaratele alea de bonuri de masa ,sa-mi dea un pix , un halat de ala mai ieftin …
      Eu cand vrea sa injur , injur ! Pe toti la rand , fara discriminare .

  5. Plagiat Plagiat Plagiat Plagiat Plagiat Plagiat Plagiat Plagiat

    ghilimelele de rigoare

    eu când vreau sa fuhrer, fuhrer

    ghilimelele de rigoare

    unde dracu se pun punctele pentru umlaut ?

    asta nu era pentru public, pardon, pentru Wordpres

    http://baricada.wordpress.com/2012/06/20/academia-catavencu-eu-cand-vreau-sa-fuhrer-fuhrer/

    Semnează: Nasu cu menghina în brate pentru strâns unghiile în ușa la finuțe (trec Dunărea și înot,

    sau măcar imitația aia de canal).

    Post scriptum Post scriptum Post scriptum Post scriptum – fir-ar al dracu de apostrof, – s-a blocat

    tasta precum Cristinei stiloul când mi-a scris de 100 de ori ca ma iubește (era prin mileniul trecut)

    Semnează: un bugetar serios / un naș responsabil / un soț … prudent .. / că tot de acolo mănânc.

    • Ma simt ofensata daca va referiti la Teleajen cu „imitatia aia de canal”. Pai, pe valea Teleajenului a trecut el Mihai Viteazu (cu tot cu oaste), si cine stie cate alte capetenii ce nu apar in hrisoavele padurilor de brad…

  6. Postare la comentariul de la 11.44 – greu ma mai prind : O NEVASTA VIRTUALA ÎNSEAMNĂ O

    NEVASTĂ GONFLABILĂ ?

    Postare la comentaruiul de la 11.51 – ANUL TRECUT DOAR ABSOLVENȚII DE LA CÂMPINA NU AU

    FOST ÎNCADRAȚI – mama ei de școală de subofițeri că au uitat să o încadreze la Academii …

  7. Alo, sotu!!!!! Era leapsa! Tu bati digurile cu gratie! Si mai dai si din casa..Si azi nu gasesti nimic. Vrei un soricel? Adi, eu raspund mai tarziu, ca sunt intre niste cratite, cu laptopul pe masa, ca toapele, de.

    • Nu este nevoie, lacul de acumulare Maneciu va retine tot surplusul provocat de ploile intense din munti. Mai bine pregatiti o palarie, soarele e la datorie si pe aici. Sau, si mai bine, veniti cu berea rece si virtuala, gratar improvizam undeva pe langa fluviu :D. Eventual la umbra aninilor, sa nu ne prajim ca mititeii.

    • Apropo de link-ul supus atentiei. Cand incompetentii nu au solutii mai creaza cate o capusa pe langa aparatul de stat.In cauza, fiind vorba de sistemul fiscal, in loc sa respecte Codul Fiscal si sa taie amenzi unde intalnesc nereguli, mai creaza un sistem intern labil, predispus incasarilor de spagi.

  8. v-ati gândit vreodată să facem o adunare sub stindardul adelinailiescu@company ????

    prahovenilor

    uratilor

    care este viteza legala pe DN 102 B ????

    PS. Am uitat că nu Adi știe să meargă pe bicicletă

    • Poate DJ 102 B, n-am auzit pana acum de un drum national de forma yyy. Viteza legala, e la mica intelegere. Depinde cu ce masina veniti: autoturism, vehicul cu/fara remorca, cu masa/gabarit depasit sau cu substante periculoase pentru adunarea generala?

  9. Vrei un raspuns sincer? Primul blog l-am facut ca sa am si eu un site, sa mai scriu din cand in cand ce-mi trece prin cap. Al doilea pentru bani. Caci se poate castiga bani stand pe net si scriind. Am fost sincer. Asta nu inseamna ca prietenii pe ca mi i-am facut online sunt doar on. Nu, cu unii chiar ma vad in mod regulat, iar cu unul sunt prieten bun.

  10. Eu nu prea vorbesc in online, exceptand bloggerii pe care ii citesc si ma citesc. Vorbesc in general chestii legate tot de blogging, asa ca raspunsul corect nu este la mine. 😛

Lasă un răspuns

