Incredibil !Senzational ! Si-n direct si in reluare …

Standard

Parea o zi obisnuita , una chiar lejera . Un moment de respiro in care mancam o inghetata cu colegele (nu aceeasi inghetata , fiecare cate una , ca om fi noi bugetare amarate dar nici chiar asa!)  Dau navala in cabinet:

_Stati pe loc , nu misca nimeni !

Bine ca n-au zis ” culcat , cu mainile la ceafa ” ca ce naiba faceam cu inghetata ?!Eu am crezut ca e o farsa , ceva cu camera ascunsa si m-a pufnit rasul . O colega a crezut ca sunt teroristi pe bune si mai s-o pufneasca plansu . Nu era nici una , nici alta . Era D.I.I.C.O.T.-ulsi Parchetul !Si unul de la criminalistica . Lipsea un sobor de preoti … Vreo trei ore a durat ancheta, declaratii , procese verbale , aceeasi intrebare pusa sub mai multe forme doar-doar te-oi fastaci si scapi ce nu trebuie…Nici o televiziune n-a venit (mai bine , ca n-apucasem sa ma dau cu ruj!) s-a filmat numai ca probe la dosar .

Dupa  patru ore au plecat . Cu sefu” cu tot , ca l-au umflat pentru luare de mita !

S-a dus dracului ziua mea linistita si mi s-a topit si inghetata . Dar tot am mancat-o , asa , intre doua autografe…

 

P.S. Cand au dat astia navala , a inceput si-un potop de ploaie . Concluzie : daca operativii astia nu starpesc coruptia , macar sunt buni de paparude ! Si alta data sa nu mai dea buzna asa , ca nu-mi place sa fiu filmata nemacheata proaspat , da ?

4 responses »

Lasă un răspuns

