Surprize , surprize …

Standard

Azi am avut o surpriza foarte placuta .De fapt surpriza a avut-o sotul meu  unic si legitim, ca eu am fost complice , stiam ce i se pregateste . Fiindca va fi ziua lui luni s-au gandit prietenii (care nasi , care fini, ca tot o cumetrie pe noi ) sa-l viziteze neanuntat . Ba chiar se scuzasera toti ca le e imposibil sa ajunga, ca e naspa la munca…  Azi l-au luat ca din pat , ca in pat se si afla . Au plecat pe la 4 dimineata de pe litoral si la 9 si un pic au dat navala in casa , mai ca dicotii aia de ieri , de la serviciu .

Nu mai e nevoie sa spun ca toata lumea se simte bine , ca s-a dus deja un bax de bere (si e abia ora sase ), nu ai e nici canicula. nici tantari… Au adus oamenii niste monstrii de pesti de Dunare , stiuci si somni , care abia s-au oprit din clocotit in ceaun . Spanac,salivezi ? O sa pun si poze, adica o sa puna Nasu, ca e mai tehnic…

Azi a fost asa , de incalzire , batalia serioasa incepe de maine , cand o sa incingem si gratarele ( ca mai e peste si de saramura , plus ca eu fac cele mai bune frigarui asortate) deci cred ca n-o sa pot semna condica pe blog . Ei , nu cred sa fie jale mare printre fanii mei , aia doi ( ca mai multi de Fane nu cunosc ) . Va doresc sfarsit de saptamana placut ( nu vreau sa zic uichend, sa le fac americanilor in ciuda ) , vreme racoroasa si digestie usoara la gratare .

P.S.  Daca se lasa cu bataie in vreo piata din Bucuresti si nu va descurcati , chemati-ma , ca las totul si vin , ma pricep la imbranceli cu jandarmii .Si cum o sa mai si miros a usturoi… victorie sigura !

6 responses »

  1. vai…
    fata, pun jandarmii sa te inmoaie.
    numai sa-ti lase destiul ala sa scrii cu el.
    imi faci aicisa pofta si eu n-am un peste in casa?
    phootoo-i salamu’ ma-sii de porc!

  2. La multi ani din partea unui alt „fane” inflacarat!!! Pot veni si eu la pestele ala? Ca nu am idee ce simte Spanac, dar eu mai am putin si lesin.

Lasă un răspuns

