Fix o luna

Standard

Azi am implinit o luna de cand imi torturez degetelul scriind la acest blog  . Cat timp trebuie sa port mamaliga in geam ca incepator ? Si cand o sa ma pot umfla in pene ca am trecut la maestrii ?  Sa nu-mi ziceti de-alea cu unicii si alte statistici , ca nu pricep mai nimic . Mie ziceti-mi simplu , ca la aia mai ieftini la minte , cam cand o sa-mi dau seama daca e ceva de blogaritul meu , sa nu incurc lumea pe-aici degeaba … Da fiti sinceri , nu-mi dati iluzii desarte  .Suport socul , promit sa nu-mi trag un glont in gat !

13 răspunsuri »

      • Eee.. poi citeste lumea. Uite, citesc eu, citeste si prietena mea, si vad ca mai sunt oameni pe-aici care lasa comentarii… trebuie rabdare. Blogul meu nici macar 2 saptamani nu are.

  1. Chiar daca ai mamaliga in geam, deja te-ai facut remarcata, iar asta spune multe. Taci si scrie, ca o faci bine.
    Multi ani inainte si cat mai multe succesuri. 😛
    Poti trece la nivelul 2, scriind cu doua degete.

  2. trage-ti ma in gat!
    si nu unul, doua!
    sa vezi atunci ce de lume o sa-ti sara pe blog.
    care mai de care cu „vai saraca, in ce hal a ajuns”
    „da, ba da uite perseverenta la ea, n-a reusit cu un glont, a incercat si cu al doilea”
    lumea o sa te slaveasca.
    ti se va face statuie in piata mare a orasului!

    lasa ba ca e bine cu blogul!
    2-3 chetii care trebuie reparate si e totul ok.
    cu timpul, poate-ti faci domeniu propriu, si sa te tii.
    ai talent la scris.
    pune si ceva poze
    si povestiri de la munca
    si atunci sa te intrebam de cum de ai peste mia de unici
    😛

      • Eee, dar povestiți-ne și de la aerodromul berzelor. Grădina spitalului e mare… Barza mea n-au vrut s-o lase să aterizeze acolo, așa că m-au făcut ploieșteancă în acte. Nu mai speram să trec poarta aia vreodată, până am fost nevoită să-mi fac fișa medicală pentru înscrierea la facultate. Și am nimerit prost. Era nebunia cu gripa, așa că m-a taxat portarul pentru o mască chirurgicală. Nici până azi nu știu exact pentru ce am dat cei 2 lei: contribuția pentru răcoritoarea lui sau pentru o fașă necesară în spital…?

Lasă un răspuns

