Spor de canicula

Standard

Ce poti sa scrii la temperaturile astea ? Nici sa gandesti  nu poti , ti se lichefiaza creierii, materia cenusie se transforma in ceva amorf , niste muci diluati cu transpiratie . Bine , nu-i frumos ce-am zis , rectific ,materie cenusie de vara , adica spritz .

O mica victorie in lupta sindicala : am cerut  apa minerala si respectarea conditiilor de protectie pe timp de canicula si , culmea ! , chiar ni s-a dat! Daca stiam ca avem asa putere de convingere ceream inghetata si jacuzi !

Doamnee, imi ploua-n gura dupa o inghetata . Vad in fata ochilor numa cupe cu inghetata asortata , de vanilie , de fistic , de cacao , de nuci , de laptele cucului , de orice … Si cu frisca si toping gros de ciocolata si niste zmeure aruncate asa , in scarba … M-as multumi si cu o limonada mare si rece , cu multe cuburi de gheata . Hai ca incep sa delirez , cred ca asta-i o fata morgana .

Nu vreau sa ma gandesc cum o fi acum pe santierele si campiile patriei , la otelarii sau brutarii.Deseara , cand o sa-mi fac rugaciunea , o sa ma rog si de sanatatea lor, a celor perpeliti la foc marunt dar continuu .Chiar si a agentilor de circulatie , desi lor mai am sa le spun vreo doua vorbe . Cam asa cred ca e si-n iad .Sa fim toti niste pacatosi ? Trebuie sa ne purificam ? In ritmul asta cred ca ne evaporam …

Da” nu ma fac eu mare , nu castig eu la loz in plic si-mi trag vila cu piscina ?! Si-mi investesc toate economiile intro fabrica de inghetata  si mananc toata productia !  Ei . nu chiar pe toata , va mai las si voua , ca si voi patimiti …

7 răspunsuri »

  1. Poi, dacă i-ați convins cu apa minerală, de ce nu le-ați propus și un concediu de vreo lună+bani de buzunar pentru o locație mai exotică? Nu mai bine înghețată servită în jacuzzi pe malul Mediteranei?! 😛 Înghețata italienească e foarte gustoasă, cică. Și au și cu aroma de usturoi, pentru microbii din postarea anterioara :D…

  2. Am lucrat 12 ani intr-un loc din care ieseam vara pe canicula la soare, sa ne racorim. Dar imi placea la nebunie ceea ce faceam. 😉
    Am gustat toate tipurile de inghetata italieneasca, direct de la mama ei. Pot confirma ca nu se compara cu lesinatele noastre. Dar nu stiu daca as putea gusta acum din inghetata, dupa ce mi-am imaginat creierii descrisi de tine. :))

Lasă un răspuns

