Tupeu jegos

Standard

Comentariul meu la postarea Vienelei :

Bulibasa cu bemveu/Fi-ti-ar plodu derbedeu/

Daca tot i-ai luat gipan/Fa-i si-o strada-n loc viran/

Nu sa zboare pe sosele /Ca un ozeneu prin stele ./

Tine-l , ba , in batatura ,/Nu-i da bani de beutura

Decat sa conduca beat/ Mai bine il legi de pat /

Ca tot in pat o sa ajunga / Far-un ochi si-o mana ciunga.

Nu ca mi-ar pasa de tine /Dar sa nu dea peste mine /

C-am si eu un drept pe strada/ Nu sa-mi faci Matizu-rabla /

Cand ajung eu la rondou / Sa-mi tai calea tu , un bou ./

Tu te juri ca n-ai condus / Eu raman cu roata-n sus /

Te ia tac-tu iute-acasa / La spital ma cos pe masa /

Bulibasa , eu iti spun/ Sa nu-mi iasa fi-tu-n drum /

Si sa nu-ti prind beizadeaua / Ca-mi incurca iar soseaua ,/

Ca-l mitaliez cu oua, /Ii fac dintii bobi de roua /

Si ii bobinez mustata /Pan-ajunge-n ceafa fata /

Vreo trei pumni si-un sut in dos /Doar cat sa-l intind pe jos/

Si-apoi prelucrat c-o ranga/ Pan „la  ultima falanga ,/

Facut abtipild pe strada , / Nici in cur sa nu mai sada,/

Calcat bine in picioare /Pana vii c-o lumanare !/

Ptiu , acu mai esti bengos,/Cioara cu tupeu jegos?

Hai ca m-am mai racorit 🙂

7 răspunsuri »

Lasă un răspuns

