Vai mama mea …

Standard

Copilu’ aici.

Intrucat s-a rugat asiduu, Bashtanu Al Mare a ascultat-o si le-a trantit alor mei o ploaie si-o furtuna de i-a lasat fara curent de vreo doua zile. Am auzit chiar ca a electrocutat si-un cal; asta nu facea parte din ruga, probabil a fost  bonus din partea casei.

In fine, m-a rugat Mama sa va transmit ca e bine, sanatoasa (cel putin fizic, la cap e alta poveste), dar ca are mici probleme tehnice si nu poate scrie pe blog momentan … insa a promis revine in forta cu prima ocazie.

Multam frumos pentru atentie!

Copilu’ out.

12 responses »

  1. Si eu care eram deja cu mana pe telefon, sa sun la Politie, pompieri, salvare, ONU, FMI, UNICEF si ce mai gaseam in cartea de telefon. :))
    Cu capul ne-am dat seama din prima ca are probleme, dar o acceptam asa, ca e de-a noastra. :))

  2. Mie mi-e groaza ca astept concediul din Amsterdam din februarie de cand ne=am luat biletele de avion si cazarea si acolo de o luna ploua in draci.
    Cine s-ar fi gandit ca in luna lu` cuptor in Olanda vor fi 13 grade? :< it`s a curse.

  3. Dupa Paparude cred ca ar trebui sa plec si eu si sa fac o ruga, ca n-am vazut strop de ploaie, doar o mica furtuna de praf care m-a facut sa inchid geamurile de la balcon vreo ora :)) in rest cald si bine si se invarte contorul de la curent de mama-mama de la aerul conditionat :))

    • Daca n-ai pile la Paparude , apeleaza la un intrmediar . Am tarif mic si eficienta maxima , n-o sa ti se mai invarta contoarul ca o sa ti se opreasca curentul din cauza furtunii .:)

  4. Pingback: Leapsa ceferista | Probiu.ro

  5. Pingback: Fructe | Probiu.ro

  6. Pingback: Ochelari de soare | Probiu.ro

Lasă un răspuns

