Leapsa ceferista

Standard

Bine ca nu m-ati intrebat de avioane , iahturi sau submarine .Ca trenuri am mai vazut …

Vine leapsa de la Vienela , via Probiu si se duce in directia…unde vreaea , ca e democratie . Deci :

1) Cand ai mers ultima data cu trenul ? Mergi frcvent ?

M-am urcat intr-un tren ultima data cam acu 12-15 ani . Pe peronul garii am mai fost , doar sa-mi conduc sau sa-mi recuperez musafirii . Asta cat de frecven este ?

2) Cum ti se pare mersul cu trenul ?

In vremuri stravechi , pe cand circulam cu CFR-ul mi se parea naspa rau .Faceam cam 8 ore de la Mangalia la Ploiesti si mai stateam cam 4 ore in sala de asteptare , noaptea , sa iau primul tren spre Valenii de Munte .Stiti ce misto e noaptea intr-o sala de asteptare ? pitoresc…

3) Cand ai apela la tren in defavoarea  masinii?

Oricand , in alta tara , niciodata la noi .

4) Ai mers vreodata cu nasu” ?

Normal ,e mai palpitant asa .

5) Stii noile denumiri ale trenurilor ?

Daca nu le cheama  Tantza , Marioara sau Costica  , nu la stiu si nici nu ma intereseaza , nu vreau sa fim intimi , lasa sa ne stim doar din vedere .:)

Iau vreun premiu ca am dat asa raspunsuri  documentate ?

As da-o si eu mai departe , ca cica asa e sanatos , dar cercul meu de cunostinte e destul de restrans , asa ca daca-i face cu ochiul cuiva , sa se serveasca , e la liber .:)

8 răspunsuri »

  1. Am facut leapsa acum vreo 5 zile si ti-am trimis-o si tie, si lui probiu, dar nici unul n-ati vazut.
    Am pus link catre homepage-ul vostru si nu v-a aratat pingback.
    Vezi , daca erai cititoare fidea observai 🙂

Lasă un răspuns

