Anunt important

Standard

Lumee, plec la miting! Ma imbrac mai grosut ca sa am protectie la bastoane, imi strang parul coc, ca n-am casca de protectie, mi-am luat si niste masti de pus la gura in caz de gaze iritante, mi-am pus doua inele cu piatra cat mai mare, bune de spart dintii inamicului si mai colturoase, sa zgarie bine. Mi-am luat si fluier si clopot, portavoce n-am dar ma bazez pe voce, azi n-am consumat nimic rece sa nu ragusesc. Mai fac 2-3 flotari( desi risc sa nu ma mai ridic dupa a doua ) si cateva genuflexiuni si sunt gata pentru mars si lupta.

Daca maine nu postez nimic, va rog faceti cheta si scoteti-ma si pe mine pe cautiune .Sau, mai rau, aduceti-mi niste apa minerala la spital, ca nu-mi prieste aia cu giardia de la chiuveta! Si va dau voie sa-mi dati si autografe pe gips!

Ei, glumesc, nu cred sa fie evenimente neplacute, jandarmii din Valenii de Munte nu sunt sadici ca aia de la Bucuresti, cu aia nu m-am inteles prea bine, le-am purtat recunostinta si vanataile multa vreme… Dar am vrut sa va salut inainte de plecare si sa va spun ca , daca-mi dati imputernicire, strig si pentru voi. Daca nu , nu! Dar la referendum DA sigur!

4 răspunsuri »

  1. Eu vroiam sa ies pentru ACTA, dar exact in ziua aia m-am imbolnavit!:)) Oricum iti urez noroc in caz ca se lasa urat pe acolo(cu toate ca sper sa nu fie asa:P). Dar daca spre nefiricirea ta iti pierzi dintii p-acolo s-ar putea sa gasesc la vreo buni o proteza!:)) Glumeam evident. Dar sa stii ca nu glumesc cand spun ca ai o leapsa de la mine!:D

  2. De ce nu anunti din timp, ca doar Valenii sunt la o aruncatura de bat de mine? Eu sunt deja antrenata, de cand cu kilometrul verde, asa ca te pot sustine. 😛
    Dar pentru ce iesiti in strada? Nu de alta, dar poate ma opreste vreun reporter si ma fac de kk. :))

Lasă un răspuns

