Musca moarta-n tastatura

Standard

Se tot chinuia sotul meu sa citeasca ce am postat dar nu reusea din cauza de nervaciune de Mamare, care se joaca cu curentul, ba il tait, ba il inadeste… Si tot stand el in fata calculatorului si asteptand curentul cu cocoloase, a gasit o musca moarta intre taste. Cum naiba a ajuns acolo?

Prima explicatie ar da vina tot pe Mamare, poate ca musca a bunghit-o ca e prin preajma si a trebuit neutralizata sa n-o dea de gol; si mi-a lasat-o mie pe tastatura, de avertisment, sa stiu ce ma asteapta daca mai postez ce nu trebuie.He-he-he, ca nu m-a impresionat!

Dar nu vreau sa-i pun venerabilei in carca toate relele si toate crimele. Ar mai fi si posibilitatea ca eu sa fiu autoarea  acestei oribile crime. Da, caci eu tastez cu viteza luminii ( a luminii stinse, bineinteles!) si nu e exclus ca degetul meu turbo sa fi intrat in coliziune frontala cu biata vietate si sa o fi decapitat-o instantaneu cu unghia de samurai.:) Sau, sa se fi oprit biata zburatoare sa lectureze postarea, fiind oarecum mioapa sa se fi dat aproape de ecran si sa fi fost asa extaziata de ce a citit incat sa fi cazut ca traznita si sa nu-si fi revenit. Infarc mistic, ce mai!

Deci inca nu s-a stabilit cauza decesului, o sa va anunt dupa autopsie. Pana atunci feriti-va de Mamare, poate se razbuna si pe voi daca dati like la articolele mele:).Sau , daca e sa lesinati de admiratie, aveti grija sa nu dati cu fruntea in tastatura:)).

3 responses »

Lasă un răspuns

