Azi am fost blonda

Standard

Azi trbuia sa merg in „vizita de lucru”, cu imputernicire de la sindicat, la Inspectoratul Teritoria de Munca.Aveam de remediat niste nereguli la contractul colectiv de munca.Asa ca , impreuna cu liderul sindical, colega de-a mea la toate mitingurile si protestele, am plecat la Ploiesti. Am apelat la bunavointa cuiva , care ne-a dus cu masina, ca sa evitam canicula si sa ne putem intoarce repede. Am plecat mai de dimineata, la ora opt, pe la si jumate eram in fata institutiei. Ne lasa domnul amabil chiar in fata scarilor, ca noi nu prea stiam unde trebuie sa mergem , era prima interventie de acest fel.  Coboram pe trotuarul deja incins, admiram cladirea noua, numa sticla si marmura, citim ca scrie mare Institut teritorial, si intram, cu grija sa nu ne rupem gatul la cat de alunecoasa era pardoseala. Stiam la ce camera trebuie sa ajungem, etajul unu, camera trei. Ne bucuram ca nu-i aglomerat; hai, ca avem noroc, terminam repede.

La etaj, la camera cu pricina, numa pereti si usi de sticla, transparenta totala, usa larg deschisa, primitor.Inauntru, un domn dragut, zambet profesional.

_ Buna ziua, noi suntem de la…, am venit  din partea sindicatului, in legatura cu…, ni s-a spus sa ne adresam d-vs pentru lamuriri.

Omul se uita lung la noi, mirat sau admirativ(poate nu mai vazuse femei frumoase, he-he-he):

_Mai spuneti odata ce doriti?

Sigur, mai derulam odata banda: noi suntem…, am veni sa…, sindicat…, lamuriri….

!!!!!????!!!!

Scena din filmul mut; noi ne uitam la domn, domnu” la noi,  ne suspectam reciproc de retard mintal.

_Nu va suparati, unde aveti d-vs treaba?

Ei, culmea,parca nu se intelege!

_ La inspectoratul Teritorial de Munca !( de parca n-ai stii unde lucrezi, mai nene)

Domnul e tot un zambet, s-a lamurit:

-Aa, am inteles. Aici e inspectoratul teritorial, dar IN CONSTRUCTII!

Ups, azi am fost blonde, nici macar n-am citit literele alea mari si aurii de pe cladire pana la capatul titlului!

_Da? Ne scuzati ca v-am inseninat ziua…

In cele din urma am ajuns si acolo unde trebuia, am rezolvat ce trebuia si ne-am intors acasa. Inca-mi vine sa rad ce blonda am fost:)))

4 responses »

  1. O blonda vine la doctor cu urechile rosii. Doctorul intreaba:
    – Ce s-a intamplat cu urechea dumneavoastra?
    – Calcam rufele cand a sunat telefonul si, din greseala, mi-am pus fierul de calcat pe ureche. Nelamurit, doctorul continua:
    – Si ce s-a intimplat cu urechea cealalta?
    – Boul dracului, a mai sunat o data…

Lasă un răspuns

