Relaxare

Standard

Un week-end superb. Afara sunt 50 de grade, in bucatarie e si mai bine, vreo 150 grade.Imi intaresc musculatura mainilor mestecand in cratite si ma bucur de sauna gratuita.Nici nu-mi vine sa gust ce am preparat, am deja limba fripta. Gata! Sting aragazul, ce-o fi iesit, aia sa se manance si cui nu-i place sa tina post negru.

Ma duc in dormitor unde , chiar daca e cald, macar e umbra. Ma trantesc in pat, imi clatesc ochii in albul tavanului si niste senzori de durere de la nivelul pielii imi atrag atentia; la mana stanga am arsura de la uleiul incins starnit de strabunica paranormala, la cea dreapta am urma unui atac violent al unei albine careia nu i-o fi placut parfumul meu.Pe piciorul drept am niste hieroglife capatate aseara cand am fost victima colaterala in razboiul dintre motanul ce-mi statea in brate si cainele care  a vrut si el sa-si arate afectiunea dar fiecare a vrut sa-mi tatueze cate un autograf . Piciorul stang e inca integru; dar pana deseara, cine stie?  La televizor n-am ce sa vad, cititul mi-l rezerv pentru bloguri, mitinguri nu mai sunt, vreo treaba e exclus sa mai fac, sunt in greva de canicula, jacuzi n-am…Asa ca singura preocupare placuta si lipsita de efort fizic e sa imi fac planuri de concediu.

Peste trei saptamani intru si eu intr-o binemeritata si mult asteptata vacanta. Am asa un dor de duca…Doar ca nu stiu in ce directie s-o iau! Si nici n-as vrea sa-mi fac prea mari planuri si pregatiri, prefer ceva mai spontan. Si daca tot am intalnit pe bloguri atata lume plimbareata si bine documentata, m-am gandit sa va cer sprijinul, sa-mi dati ceva idei de concediu.Nici eu nu prea stiu ce vreau, n-am un tel anume. Stiu in schimb ce nu vreau si va spun si voua sa nu va obositi cu niste sfaturi  pline de bunavointa dar inutile.

Deci:

Nu ma trimiteti pe Coasta de Azur, ca nu-mi place la mare, nu vreau sa-mi parlesc epiderma fina si nici sa fac aerosoli si nici n-as avea rabdare sa stau cu ochii-n soare ore in sir.

Nu imi spuneti ce curat e in Alpi  si cata cultura la Viena, ca nu vorbesc o boaba germana si nu vreau sa ma doara mainile de atata  conversatie.

Las Vegasul nu e pentru mine ca mi-e frica de avion si iaht nu am si nici nu sunt amatoare de cazinouri, eu castig doar la table, acolo pot sa-mi dau doctoratul , fara plagiat.

Sa nu-mi vorbiti de minunata Bariera de corali; nu stiu sa inot iar scufundarile le fac cu simt de raspundere, adica definitive! Si bijuterii din corali am deja, nu-mi mai trebuie( asta nu inseamna ca trebuie sa-mi recomandati vreo exploatare in minele de diamant:))

Nu imi recomandati parasurism sau bungee-jumping, nu fac sporturi extreme, mai exact fac sport extrem de rar si atunci numa din mouse.

Nu vreau la biblioteca, chiar daca au aer conditionat , ca nu vreau sa-mi obosesc nici ochisorii, nici neuronii.Nici macar sudoku nu vreau sa gandesc!

Sa nu-mi vorbiti de trasee montane sau escalade, ca am doua picioare fracturate  si astm in remisie.

Scutiti-ma de concerte , ca sunt afona; rockul imi dauneaza la timpane, c-am avut otita cand eram mica iar opera n-o diger, nu inteleg de ce trebuie sa urli in loc sa vorbesti si mai dai si ochii peste cap ca intr-o criza de epilepsie.

Nu sunt nici fan agro-turism, nu ma intereseaza cum se mulge vaca, nici cum se face branza ci doar pretul de desfacere pe piata.

Turism balnear? Ei, ar cam trebui  dar inca nu vreau s-o recunosc, ma mai tarai cativa ani cu telescoapele ancrasate si pe urma o dau pe namoale si parafine.

Deci? ce a mai ramas? Sugestii, ceva aveti? V-as fi recunoscatoare si v-as trimite si vederi daca mi-ati da o idee de locatie decenta, mai montana daca se poate. mai in centrul tarii nu continentului  si unde sa pot sa-mi incarc si eu bateriile vreo saptamana. Astept cu interes mesajele voastre  si locatia castigatoare va fi premiata cu un suvenir( asta e plagiat, am furat ideea de la Nice, dar daca am recunoscut sper sa fiu si iertata:))

8 responses »

  1. Baie de taitei, in Japonia

    Japonezii fac absolut tot ceea ce fac si alti oameni, doar ca, uneori, o fac in moduri diferite. Satui sa

    faca baia clasica, folosind apa si sapun, ei s-au decis sa incerce o alta metoda: imbaierea in taitei!

    Treaba a prins, fiindca, aparent, colagenul de piper, ingredient folosit in prepararea taiteilor, ajuta la

    imbunatatirea metabolismului si la curatarea pielii, in special a acneei. Vei gasi bai de taitei peste

    tot in Japonia, iar daca pastele nu te inspira, cauta o baie in vin alb sau ciocolata. Le vei gasi si pe

    acestea.

    SAU

    încearcă aici : http://www.infoturism.ro/atractii-turistice/cele-mai-ciudate-camere-de-hotel/

  2. Nu stiu daca s-a terminat stransul fanului pe la tara, ca acolo te-as trimite. Poate a inceput culesul prunelor? Sau este devreme? Hai cu mine la Polul Nord. :))

  3. bai, daca te trimit eu undeva, te superi…
    du-te-n palestina
    ca acolosha e razbel.
    tot cereai miting.
    numa ia tigaia aia buna, zdravana
    sau un tuci ceva, ca e antiglont fonta aia.
    si nu uita sa ne trimiti porumbel calator cu vesti.
    ca nu mai au posta.
    daca ma gandesc, nici porumbeii nu zboara ca dau aia cu bombardeaua.
    niste gandaci, ca aia nu mor nici de la bomba cu hidrogen…
    nu, ca avem destui.
    stii ce, intoarce-te sanatoasa si spune-ne cum fu!

  4. Nu ti-am zis ca nu vreau in alta tara? Si Palestina nici nu e recunoscuta ca stat…Mitingul e una si razboiul e alta, nu-mi place ca trebuie sa te arunci des pe burta si ma sifonez si-mi julesc genuchii…

    • e, si tu acum… bine ca julesti genunchii si nu mainile, ca nu mai scriai pe blog. si na ca ti-am facut leapsa si n-ai zis si tu nimic… pai asa?

Lasă un răspuns

