Ca in povesti

Standard

Nu se poate sa fi uitat vremea copilariei, cand nu ne mai saturam de povesti.Cand totul parea captivant, chiar si Capra cu trei iezi ni se parea un thriler, cu un scenariu de razbunare perfecta cu un deznodamant neprevazut.Si cum va imaginati la varsta aceea idila dintre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana? Nu era Harap alb mai tare decat Batman si Superman la un loc? „1001 de nopti” mi se parea mai tare decat orice serie de romane politiste iar schimbarea de stil a Cenusaresei echivala cu programele de azi de pe EuforiaTV.

Nu imi amintesc sa ma fi identificat vreodata cu un personaj si nici n-am incercat sa le imit replicile sau gesturile.N-am intrebat niciodata ” oglinda, oglinjoara, cine-i cea mai frumoasa din tara” fiindca stiam raspunsul, evident ca eu :)).Si nici nu semanam cu Alba-ca-Zapada, ca nu prea mancam mere si nici nu-mi placea  7UP! N-am frecat nici o lampa in speranta ca o sa iasa vreun duh, nici n-am tras de mansa la covor , sa iau altitudine. Cu Muc cel Mic cred c-am mai socializat, din lipsa de batista:)).Iar Motanul Incaltat mi se parea un prost, auzi, sa umbli vara in cizme, cand exista sandalute!

Tocmai m-a palit un gand( asa-i cand ai mintea odihnita..) ca nu stiu care personaj de poveste mi s-ar potivi mie cel mai bine, care ar putea sa-mi fie avatar.Nu ma infig la zane si craiese, ca nu sunt snoaba, nu ma vad cu coronita pe cap( m-am vazut destul la scoala, la premiere) si nici nu vreau sa fiu fata lui Rosu Imparat (bine ca nu erau povesti si cu imparatul portocaliu).Nici vreo vrajitoare nu cred ca mi-ar semana, n-am avut succes cu datul in bobi la referendum si nici blestemele nu s-au legat de cine am zis; ei, cu chematul ploii m-am mai descurcat dar a avut si reactii adverse:)).

Asa ca cine as putea eu sa fiiu? Dupa o trecere amanuntita in revista a tuturor personajelor memorabile din copilaria mea am ajuns la concluzia ca n-as putea fi decat gaina babei din Punguta cu doi bani! Ca altfel nu-mi explic de unde pasiunea asta aproape morbida in a colectiona orice margica imi iese in cale.Nu ma pasioneaza aurul( ei, daca as avea un lingou…), nu visez la diamante dar nu pot rezista sa nu-mi cumpar orice tinichea cu pietricele care-mi atrage privirea.Si imi face mare placere sa scotocesc in sipetul meu cu comori( care e , de fapt, o trusa de scule bine compartimentata si care se ruleaza ca un cilindru) si sa ma straduiesc sa le asortez intre ele.Sunt precum copiii fascinati de colectia de surprize din oul Kinder. Sau precum gaina babei care s-a intors din marea aventura fericita ca a gasit o margica:))).

5 responses »

  1. :)) Si eu sunt innebunita dupa margelute si tot felul de gablonturi colorate.
    Daca in liceu purtam bratari cu tinte acum gusturile s-au mai modelat oleaca si ma dau in vant dupa accesorii funky si colorate.

Lasă un răspuns

