Daca n-are, n-are!

Standard

Va rog sa fiti corecti si sa nu mai mintiti copiii.Protestez impotriva minciunii!

De cum incep bietii prichindei sa desluseasca literele incepem sa le pervertim mintile. Nici nu incepem bine sa-i alfabetizam si hai cu dezinformarea!  Dupa a mare de tipar si m mic de tipar,trecem la minciuni, ii integram perfect in lumea asta de iluzii si creiere spalate .

Ana are mere.

Petre are un penar.

Cum sa aiba Ana mere, ce, e pom fructifer? Ana poate sa aiba matreatza, bataturi si, eventual, pietre la rinichi!Dar mere n-are sigur.Vreti sa spuneti ca folositi  sensul figurat,adica Ana ar avea niste sani feciorelnici, rotunzi si fermi ca merele?! Pai atunci ar fi corect si Ana are balcoane.Dar cum ii explicati copilului de 7 ani cum e cu figurile de stil, metaforele si hormonii de crestere? Poate ca era corect Ana ar vrea mere, dar n-are mama-sa bani sa-i cumpere de la supermarket de-alea de import, ca alea de le primeste la scoala sunt stafidite, abia le mananca porcul cand nu are alternative. Deci, sa ne lamurim: Ana n-are mere, e clar!

Petre are un penar.Prost Petre asta! Ce naiba sa faci cu un penar, ca n-am mai vazut asa ceva din copilaria mea,ehe, in mezozoic…?Ce sa pui in el? Stilou? N-are Petre asa ceva, acu se scrie doar cu pix de unica folosinta. Creion?Cine mai deseneaza in ziua de azi? Poate vreun grafitti, ceva…Si de subliniat pe carte , ca sa stii ce plagiezi, o faci cu markerul, nu cu creionul.Si markarul nu se ia cu guma, deci nici guma nu-ti trebuie.Vreti sa ziceti de creionul dermatograf? Pai ce, Petre e emo, sa-si inegreasca ochii? Vedeti ca penarul nu foloseste, deci nici nu exista? Si Petre, cat o fi el de amarat, tot isi ia o borseta de la secound-hand unde sa-si tina tigarile, bricheta si , eventual , pachetelul de pranz, adica pachetelul cu etnobotanice. Asadar, am lamurit-o si pe-asta, Petre nu are penar!

Deci , va rog sa luati in considerare cererea mea respectoasa si sa restabiliti adevarul, nu mai turnati minciuni in mintile copiilor.

Corect ar fi Ana are muci si Petre are pen…is. Pai daca are, are!

22 responses »

  1. Mai fata, mai!!! Erai buna de învatatoare, sa fiu al naibii daca nu e asa! Aveai numai premianti în clasa,nu trebuia sa le dai teme ptr acasa, din clasa direct învatau alfabetul.
    Super, am ras de m-am îndoit! Noroc ca nu pot sa îmi învat nepotul….. în olandeza suna altfel, dar ma voi chinui sa traduc! ☺☺☺☺

  2. Daa, am un talent pedagogic nebun. Zi-mi si mie cum se zice :muci” in olandeza:).Si te rog sa razi in pozitie verticala, la varsta noastra nu prea e recomandat sa ne indoim, ca lumbago, crampe musculare, alea, alea…

    • Snot se zice…… „Snot ce mic…..” Noroc ca nu am nici lumbago si nici crampe, cu capul e problema da daca razi îndoit nu conteaza……☺

      • Lui Noe cel netot ii curgea un snot! Si de aici incepem dizertatia pentru nepotei olandezi, sa paseasca cu dreptul in viata.Si pot sa continuie tot cu dreptul, facultatea de drept, adica.

    • Nu ma provoca, ca incep sa spun:)Scufita clar ca-i comunista, cred ca avea si secera si ciocanul in cosulet, Capra face iezi in nestire ca sa ia ajutor social si poate i-a vandut in afara, da zice ea, asa, ca i-a macat lupu, iar trei purcei la un loc n-am mai vazut de cand a dat Comtim-ul faliment. deci e o minciuna si asta…:))

    • Asta cu punguta e mai profunda, cred ca e nascocita de Marea Finanta Mondiala,sa luam exemplu si sa nu tinem banii la saltea, ca poate ni-i fura cineva, mai bine sa-i depunem in bancile lor, ca ei investesc , fac profit, ne dau dobanda, ne impoziteaza apoi dobanda, din ce ramane ne dau credite, ne iau dobanda, ne fac refinantare ca sa mai platim noi niste comisioane…Cam asta-i deea, da nu stiu cum naiba s-o spun la nivel de gradinita:)) Oricum, mie mi-a placut mai mult gaina, ca si-a dus margica acasa si n-a mai pierdut timpul prin lume, pragmatica, ca orice femeia.

  3. bai, eu am avut penar.
    acu n-am decat pen is…
    si am luat mere.
    da, din import. din italia.
    si tocma ce vorbisem cu vara-mea si-a zis ca ea aia face in italia, culege mere.
    aia le culege, italienii le vand in romania, si le mananc eu.
    cl;ar o pun pe vara-mea ca la urmatorul transport sa-mi bage niste cartuse de 9mm in niste mere. numa sa-mi zica numarul lotului…

Lasă un răspuns

