Lirica de luni II

Standard

Bajbaind prin bezna beat

Bidivii baltati m-alearga

Mi-e orbita mult prea larga

Pentr-un iris tulburat.

 

Tulburata-i si aiazma

Prinsa-n geana ce se zbate

Gandul meu a luat-o razna

Printre nimfe si bacante.

 

Am uitat de toate cele.

Foamea-m potolit-o -n vin

Rezemat cu fruntea-n stele

Imi beau spritul cu venin.

 

Ce amar e vinu-n gura!

Dar ce vesel zburda-n cap!

Chiar de-i rece-mi da caldura,

El mi-e inger si satrap.

 

Strop de vin sfintit pe frunte

Ursitoarele mi-au pus

Mi-a sapat prin piele cute

Si pe buze mi-a ajuns.

 

Eu l-am supt cu desfatare

Chiuind de bucurie

Si-astfel am primit chemare-

Sclav de seva aurie,

17 răspunsuri »

  1. cine stie. cand nu vei mai exista te’or baga astia in carti, iar stranepotii mei te’or invata in scoli.
    oricum foarte faine. ar trebui pusa pe un cd si ascultata la betie 🙂

  2. Adevarul e ca, la fel ca Intuneric, nici eu nu-s cu poezia. Mai imi place cate una, dintre cele cu rima. Asta, nu stiu de ce, e ceva mai greu de citit…

Lasă un răspuns

