Apel umanitar

Standard

Dragi tovarasi si pretini,

Avand in vedere fericitul eveniment care se va petrece peste vreo doua saptamani, respectiv plecarea mea in concediu, cu rezervare la pensiunea Emma de la Sambata de Sus,rog pe cunoscatori si pe cei umblatori prin cele locuri sa-si dea cu parerea despre ce si cum. Daca ati avut experiente neplacute nu fiti sadici, ziceti-mi, sa nu trec si eu prin incercari traumatizante. Daca v-a placut ceva prin zona, recomandati-mi, sa nu va bucurati doar voi de frumusetile patriei.

Stiu cat sunteti de saritori si generosi, asa ca imi pun toata nadejdea in voi sa am parte de un concediu relaxant, ceea ce va doresc si voua.Drept recunostinta , cand voi vizita manastirea, o sa aprind o lumanare pentru voi.La vii, bineinteles :))!

 

20 responses »

  1. 🙂 nu cred c-o sa gasesti multe persoane care au fost la sambata de sus exact la acea pensiune si o sa-si dea cu parerea aici .
    Dar e placut cand poti anticipa momentele de relaxare

  2. Nu te aştepta la prea mult şi va fi mirific🙂 Eu n-am fost la Sâmbăta, dar a devenit filozofia mea după ce mi-am ratat tot concediul îmbolnăvindu-mă, asta după ce îmi făcusem planuri mari🙂

  3. Nu te pot nici eu ajuta, nu am fost niciodata, insa am intrat pe net si mi-a placut ce am gasit. Nu cred ca ai motive de ingrijorare, totul va fi bine! Gandeste pozitiv.😀

Lasă un răspuns

