P.S….la Maria sa

Standard

Rezumatul zilei

Deci, proces verbal:

-Maria mea, mama: n-a avut tort, deci a trebuit sa mananc inghetata.E. de-asta aveam si acasa, zise carcotasa de serviciu.

-Targ: Am ratat participarea, caci capacitatea maxima a zonei repartizata targului era de un milion de persoane, eu, fiind a un milion una, n-am mai incaput, oricat as fi dat din coate.Inghesuiala ca la deschidere de hipermarket si coada la tigai, deci am renuntat.M-am odihnit in trafic bara la bara si bara la portiera, pana am reusit sa iesim din oras si din norii de fum ai gratarelor cu mici. Ne-am oprit la brutarie si am luat niste paine pe vatra fierbinte, cu crusta rumenita bine si aromata de-ti ploua in gura si am dat naibii kurtosii lor.

-Ziua Marinei: marea tot unde am lasat-o. avioanele la inaltime, ca de obicei, niste soldati au facut o demonstratie de lupta( mai bine se jucau pe calculator, era mai interesant) si unul s-a ranit la picior,ca sa mai sparga monotonia si sa fie si cu participare de ambulanta la festivitati.Acelasi scenariu banal, aceeasi interpretare ieftina de ani si ani, regizori fara imaginatie.O, pardon, lucru nou: niste tantii cu tulnice, cica sa-l cheme pe zeul Neptun.Daca vedeti voi undeva crucisator, pachebot sau petrolier cu tulnic la bord, sa ma anuntati si pe mine.

Stiam eu de ce nu ma trage ata sa ma scol de dimineata, de m-a prins ora 10 in pat, ca n-aveam nimic interesant de trait azi!

Cu sfanta Maria m-am lamurit, nimic de capul ei, ma duc sa ma gogiez cu zeul Bachus, la o bere. Cu lamaie…

7 răspunsuri »

  1. Pingback: Visez cu ochii deschişi la… | Iubesc Viaţa

  2. Pingback: Să poarte costume cu franjuri | Iubesc Viaţa

Lasă un răspuns

