Melancolie matinala

Standard

E  ora 3a.m., ultima tura inainte de concediu.Mi-am facut datoria fata de tara, am sporit  populatia cu una bucata fatuca din parinti eminenti( mama 24 ani, tata 58), asa ca sa nu-mi mai ceara nimeni nimic, ca sunt recalcitranta, chiar ciufuta, as putea spune.Am avut o zi de tot kkt-ul, dar m-am resemnat.Nu zic nimic de politica, de azi imi pastrez opiniile pentru mine, am asistat la prea multa ura, dezbinare si o lupta de orgolii din care pierdem toti.Puteti voi declara pe cineva „castigatorul zilei”, sunteti mandri de tot ce s-a intamplat? Iata de ce e mai bine sa las definitiv deoparte politica, atat pe bloguletul meu, cat si pe ale altora.

Deci ce sa scriu eu la ora asta tarzie, sau matinala, depinde din ce unghi privesti?

As putea sa completez si eu ultima leapsa care circula, cea despre vacante si destinatii de vacanta.Dar sunt destul de obosita si lipsita de imaginatie.Plus ca, la ce persoana umblata sunt eu, care am fost hat! tocmai pana la Varna, nu vreau sa va eclipsez.:)) Despre concediu voi scrie la intoarcere, daca voi avea impresii placute.Daca nu, voi tine doar un moment de reculegere.

Fiindca am o armata de pitici pe creier si vreau sa ma relaxez, incerc sa ma gandesc la lucruri frumoase , care sa ma binedispuna, desi e ca si cum i-ai da cuiva o lingurita de dulceata sa-i mai atenueze gustul amar dupa ce a baut o damigeana de cucuta.

Ma gandesc ca ma asteapta acasa, in frigider, cel mai dulce pepene de anul acesta.

Ma gandesc cum ma va intampina motanul meu dimineata, cu un „maa-mau” de bun venit sau chiar cu un soricel lasat cadou pe scara.

Ma gandesc ca va trebui sa-mi ud florile din ghivece, petunii si muscate curgatoare, sa curat florile uscate si sa ma bucur de parfumul si coloritul lor.

Ma gandesc ca la ora 7 vine sotul meu sa ma ia de la munca, ma urc direct in masina, nici nu mai trebuie sa ma schimb de costumul de spital,ca acasa o sa ma imbrac direct in pijamale si o sa pic la asternut intr-un somn netulburat de nimeni.

Ma gandesc ca zece zile nu mai calc pe la spital, nu o sa aud nici un bebelus oracaind.

Ma gandesc ca sambata imi vine prietena de la mare in vizita, sa plecam impreuna la munte.

Ma gandesc sa ma duc la un shoping, sa imi iau niste cercei si bratari rosi( sa nu ma deoache careva in concediu).

Ma gandesc cate lucruri minunate sunt pe lume si eu nu le-am descoperit, cate bucurii am ratat in incrancenarea de zi cu zi, in zbaterea pentru ziua de maine.Poate ca e adevarat ce spune in Biblie:” lasa pe maine grija zilei de maine”.

Deci de azi mai dau deoparte niste bolovani de pe suflet si incerc sa fiu recunoscatoare pentru tot ce am si sa ma bucur de tot ce mi se da sa traiesc.

Ete, ce spovedanie mi-am tras la 3:30 dimineata! Ca daca munceam din greu, nu mai aveam timp de introspectii melancolice.Somn usor si vise placute celor ce dorm, servici usor si spor la treaba colegilor de suferinta care fac noapte alba si buna dimineata, zi senina si ganduri bune celor care tocmai se trezesc!

27 responses »

  1. Adelina bucura-te ca in Romania politica nu lasa mii de morti in strada, ca in alte locuri. E mai preferabila lupta de orgolii decat macelurile la propriu zis. Eu am crescut intr-o tara unde politica a facut ravagii literalmente si as alege oricand politica unor tari ca Romania unde doar se improsca aia cu materie fecala la TV, de incompetenti si ridicoli ce sunt. Aia sunt copii mici pe langa adevartii monstrii politici de pe scena mondiala.

  2. Buna dimineata (dupa amiaza) Adelina! Concediu placut si frumos plin de amintiri placute si suveniruri frumoase. Mangaie-l pe motanica si din partea mea ca tare îmi plac pisicile iar politica da-o naibi! O zi frumoasa printre flori cand te vei trezii si odihnita si relaxata!!! :))

    • Buna sa iti fie inima!Chiar o sa scriu ceva, o oda pentru motanul meu, care e nobil si cand miorlaie ceva se tine de miorlaul lui!Si mie imi plac mult pisicile, cred ca asta am fost in primele mele vieti:))

      • Cred ca avem multe puncte comune. Daca îti mai spun ca fiimea e si ea ca meserie oficiala moasa, ma crezi? :)) :))

      • Deci esti cam de varsta mea, ai o moasa in familie, iti plac pisicile, ai gura sloboda si simtul umorului,,,Cam multe coincidente,hmm! Cred ca trebuie sa investigam pe unde au umblat tatii nostri acum 4-5 decenii:)))

      • Da, asa cum am scris si la Hapy si cumnata tot moasa….. Eu stiu pe unde or fi fost tatii astia ai nostrii :))

  3. Nu-i deloc corect! Unii au intrat deja in concediu iar altii…mai au o noapte de munca. Dar te iert daca faci ceva bun sambata ( exclus ceva mic si verde sau clatite..)🙂

  4. Adelina, bravo, ai facut treaba buna , meriti un concediu pe cinste!🙂
    Gandeste-te la vacanta, nu te mai gandi la politica si la munca …zic eu
    Trebuie sa aceeptam ca suntem oarecum impartiti in jumatate cand vine vorba de poltica. Si ca in fiecare jumatate sunt oameni buni si rai, unii ataca, altii isi expun opinia cu bun simt. Fiecare putem alege de care parte stam, asta inseamna democratia🙂
    Unde mergeti in vacanta asadar….munte?

  5. Unde am facut treaba buna, ca n-am primit nici un premiu, nici o marire de salariu, nici o poza la panoul de onoare…? De politica m-am lecuit, ca sa fiu sincera si sa am o ultima opinie de om implicat , duca-se dracului toti politicienii, mi-e lehamite de toti;doar asa, ca o ultima dorinta, sa-l vad pe Base, cap de coloana, restul pot pleca in ce ordine doresc:))Da, plec la munte,” unde nu e nici intristare, nici suspin”, dar nu pe lumea cealata:))))

    • Nu este chiar genul de replica pe placul meu dar esti in your world😉
      Buni sau rai – politicienii sunt oameni. Dintre noi.
      La fel ca medicii si asistentele. Unde aveti din cate stiu – buni si rai🙂

      Distractie placuta

      Crezi ca pentru fiecare treaba buna meritam un premiu? Eu nu cred asta

    • Ei, gandirea pozitiva, tine pana o dai pe injuraturi:)).TReci oricand, usa mea e larg deschisa, ii astept pe toti cu drag.Si cand se raresc vizitatorii ii si platesc, numai sa-mi treaca pragul si sa nu ma umplu de panze de paianjeni:)))

  6. Macar pentru cateva zile te vei bucura de liniste, asa ca vreau doar articole optimiste, pline de voie buna. Si poze din concediul pe care ti-l doresc cat mai placut.
    Unde va duceti la munte?

      • Nu stii ca iti citesc toate articolele? Stiu unde ai planuit sa pleci, dar credeam ca faci o mica iesire in natura cu prietena, prin apropierea casei.😛
        Cum sa mai fie locuri in Nepal? Le-am ocupat eu pe toate. :))

  7. Desi am avut „cheful” tau (ca citind aveam impresia ca scrisesem eu), am facut eu leapsa aia. „Cado” de la Minnie🙂
    In fine, cam la fel ma simt, probabil am nevoie de o pauza de la orice. Desi, de aproape doua luni sunt somer…si inca nu se intrevede nimic la orizont.
    Dar de o pauza pare ca tot am nevoie. Azi-noapte am vrut sa citesc articolul si ma apucasem dar am ramas fara net si m-a enervat, ca n-am mai facut nimic. Oricum, de comentat nu mai puteam. Mi-am facut draci pana de dimineta, la ora 11. Cand tot n-am avut timp de nimic decat de simpla constatare.
    Iti plac pisoii? Cum de ne-am intalnit? Si lui Minnie, si altora dintre cei cunoscuti le plac..🙂 E chiar amuzant si usor straniu.

Lasă un răspuns

