Telegrame

Standard

Sculat dimineata.La naiba, prea  de dimineata! Baut cafea. BUN! Program administrativ. Facut menaj usor. Lasat menaj greu pentru alta data, ca nu arde. Pregatit pentru musafiri spatii de cazare.Pregatit si spatii gazare, ca dat prea mult parfum, picat parul din nas.Mancare facut ieri, pe racoare.Plecat Ploiesti, facut comision Carrefour pentru Copilu’.Copilu’ nostru, stapanul nostru! Luat musafiri de la autogara.Adus acasa, dat mancare, dat apa, dat  pat pentru siesta. Mancat mult, digerat greu, stat burta in sus ca plosnitele.Ragait, taclale, barfa. Atmosfera cordiala, multe amintiri si subiecte de tocat marunt, despicat fir in patru.Eu, bine.Voi?

Haidi, pa, pe maine!..

17 răspunsuri »

  1. Sculat dimineata, dus la toaleta, intors inapoi in pat si dormit inca putin. Iar sculat, baut cafea, uitat pe computer (blog si mail), facut injectie, mancat putin. Stat pe canapea, cutreierat prin alte bloguri, scobit in nas, gasit mesajul Telegrame, scris raspuns. 😆

  2. Telegrama de azi.
    Trezit la 5. Pipi. Scandal jos in strada (nu eu!!!).Adormit. Visat cu dusmani si manele.
    Re-trezit la 9. Vorbit cu nepoata. Baut cafea. Luat mic dejun cu al meu.
    Selectat muzica pt mp3

  3. Berea e haram 😀
    Mancat aseara picant.Baut multa apa. Muuuu-lta. Dormit cu geamurile deschise . Camera mea langa camera lu a meu, of course. La primul scandal din strada eu emigrat in dormitor la al meu. Acolo din cauza curentului, punga de pe masa fâșăit intr-una. Nu putut dorm. Mutat inapoi. Inchis geam ca sa nu aud scandal. Trezit vezica. Insotit vezica la buda, adormit iar . Geamul deschis.
    Auzit cum vajaie vantul in pod,visat cu dusmani.,
    Acum inteles lumea?

  4. Eu trezit. De frig ca dormit fereastra deschisa. Vrut culcat la loc. Nu mai putut. Intrat blog. Restante mari. Weekend aglomerat. Azi recuperari. Sper. 🙂

Lasă un răspuns

