Leapsa muzicala-restanta!

Standard

Ca sa nu raman datoare si sa-mi bata Probiu obrazul(ca daca el il bate, eu il zgarai!) zic sa mai execut o leapsa.Cu asta m-a lovit rau de tot, daca era cu fizica cuantica sau genetica moleculara, ma mai descurcam, dar cu muzica…jale! Eu de la Gica Petrescu incoace nu prea mai sunt la curent cu hiturile.Dar daca omu’ intreaba, e frumos sa raspunzi.Pe riscul lui!

1) Ce gen de muzica asculti?

Eu n-o ascult, dar daca-mi intra in urechi, ce pot sa-i fac? S-o dau afara? Gust putin cafe-concert, muzica instrumentala, jazz lejer.Dar cel mai mult imi place sa ascult o Tacuta profunda!

2)Care este cantaretul preferat?

Categoric si pentru totdeauna Joe Dassin!

3)Care este cantareata preferata?

Eu in baie, cand ma spal pe dinti si fac vocalize si gargara in acelasi timp.

4)Care este trupa preferata?

Poate tu sa ai trupa preferata, eu am trup preferat, normal :)))!

5)Care este melodia ta preferata?

Toate ale lui Joe Dassin.Sau sa zic de „Macarale”?Sau „Impodobeste, mama, bradul”?:))

6)Care este clipul preferat?

Corect se zice CLIPA si eu o prefer pe cea prezenta, ca cea viitoare ar putea fi ultima…

7)Ce cantaret/trupa ti-a marcat adolescenta?

Cred ca Elvis Presly, dar n-am ramas marcata pe viata, l-am bocit ce l-am bocit si pe urma am aflat ca a parasit cladirea.Duca-se, na!

8)Ce melodie n-ai putea uita niciodata?

Aici se bat doua melodii pentru marele premiu: cea din Lantul Amintirilor,pe care m-am straduit s-o pitigaiesc indieneste de mi-am exasperat vecinii si „Cucule, pasare sura”, singura pe care stiam s-o cant la xilofon, tot spre incantarea blocului:)))

9)Iti place muzica populara romaneasca?

Mi-ar placea, dar cantata intr-o limba pe care sa n-o inteleg, ca fara sa vreau fac analiza pe text si se duce naibii tot farmecul.Exemplu; hopai-tzupa, hopai-tzupa/puisorii stau deasupra/si asteapta seara/ca sa vina cioara! Simtiti cum va trec fiori si cum se bucura neuronul de maretia versurilor?

10)Ce melodie de muzica populara iti vine acum in minte?

Tocmai mi-a trecut, ca acceleratul prin halta.Hopa, ca mai trece una:JAGA-JAGAAAAA!

Mai bine trecea un glont….

19 responses »

    • Am ascultat Vangelis foarte mult timp, ma relaxa si ma fermeca. La inceput, puneam caseta sa cante seara, sa pot adormi linistita. Apoi am descoperit ca imi fugea somnul, atenta fiind la melodii. :))

  1. Am avut si eu o leapsa muzicala (prima pe care am facut-o dupa ce mi-am luat inima in dinti fiindca nu ma omor dupa ele, cu chiu cu vai am facut 4 in peste 8 luni). Dar nu era cu muzica populara. Moment al lepsei tale in care m-am amuzat copios.🙂

  2. Cata drepatate am avut, deci Florea Cioaca îti era mentor! :))))
    Saracul Dassin.. daca stia ca are o asa „fana” mai traia si el un an, doi acolo….
    O zi frumoasa Adelina plina de „Tacuta profunda”!

  3. Eram asa curioasa de preferintele tale muzicale… Si descopar ca esti atrasa de muzica aproape la fel de tare ca si mine… Dar eu cand ascult, sa stii ca nu ma incurc decat cu „grele” : Slipknot, Sistem of a down si cateodata Fabrizio Moro. :))
    Mi-a fost dor de Vangelis, abia acum imi dau seama.

    • Tu sa nu-mi vorbesti mie in dodii, da!? Cine naiba sunt astia, ca nu locuiesc pe strada mea, nu-i cunosc…Astia canta sau sunt campioni la haltere, de zici ca-s grele?:)) Vezi ce nash de treaba am, da muzica buna la tot poporul…:)))

Lasă un răspuns

