Pentru Vienela Hip! Hip! Uraaa!

Standard

Tovarasi, Vienela azi sarbatoreste

Si raporteaza depasiri de plan

Desi nu prea mananca, ca mai mult citeste,

Se pare ca s-a ingrasat cu inc-un an.

Si i-am batut in blog pan’ la amiaza

Am dat la click-uri pan-am obosit

Ori e deja mahmura, ori prea se distreaza

Norocul ei ca n-a fost de gasit!

Voiam si eu sa-i fac niste urari.

Sa-i cant un LA MULTI ANI! in sol major,

Sa ii trimit gand bun din patru zari

Si-o adiere de noroc din cela chior.

Azi a scapat neurecheata, insa maine

O pagubesc de-o eugenie, o braga…

(Desi as prefera o bere cu lamaie:)))

Si de nu da nimic, tot imi e draga.

Sa fie fericita, aibe cer senin,

Iubirea-n casa sa ii fie far.

Frumos sa scrie, fiindca o citim

Si sanatosi sa ne vedem la centenar!

La multi ani, chiar daca s-ar putea sa citesti abia maine.Mai bine mai tarziu, decat niciodata.Hai cu tortul si cu berea, ca mi s-a uscat gura de atata recitat :)))

15 responses »

  1. Stii ca sunt cam afona in materie de poezie dar asta chiar e frumoasa, ca e amuzanta🙂
    Si eu, cat eram atunci in casa, cand pregateam pe fuga articolul cu via, ma tot gandeam de ce nu raspunde nimic…ca-i urasem La multi ani! cum se trecuse in noua zi…Chiar ma gandeam ca se intampla ceva…sau eventual ca a plecat pe undeva, asa, ca de ziua ei…

  2. Nici nu va puteti imagina cat sunt de incantata. Cred ca nu am adunat atatea urari in toata viata mea… Va multumesc din suflet si va doresc sa aveti parte de tot ce este bun si frumos in viata!
    Adelina, tie trebuie sa iti multumesc separat. Este pentru prima data cand primesc cu dedicatie o poezie plina de urari. M-ai lasat cu lacrimi de fericire in ochi. Vrei bere cu lamaie? Sa curga valuri!!! Dar eugeniile le lasam pentru zilele de post. Acum mancam tortul!!! Saru-mana, fata frumoasa!!! Sa stii ca fur poezia, sa mi-o pun pe desktop.😛

Lasă un răspuns

