Politica lor in Romania mea

Standard

V-am promis ca nu mai discut de politica.Evenimentele din ultimele luni m-au dezgustat si dezamagit profund.Mi-am dat seama ca am fost naiva crezand ca politica mi-ar putea influienta viata in bine, ca cineva ar putea sa se gandeasca si la binele meu, nu doar la propriul interes.Acum m-am trezit, sunt cu picioarele pe pamant si nu mai astept nimic de la EI.Dar nici Ei sa nu mai astepte nimic de la mine; traim in lumi paralele, punctele de intersectare sunt minime, vedem viata din unghiuri diferite.

Cea mai buna exemplificare a acestui paralelism dintre lumile noastre am gasit-o pe un afis, intr-o expozitie din Cetatea Fagarasului. Cu oricata maiestrie as fi manuit eu cuvintele , n-as fi putut face o analiza politica mai corecta decat aceste vorbe simple. Mie mi-au dat de gandit si mi-au raspuns la intrebarea ” de ce sa ma intereseze politica”Va impartasesc si voua acest adevar simplu si ganditi-va de care parte a baricadei sunteti.

 

De acum las politica in seama altora, eu o sa-mi vad de viata mea, ma declar Republica Independenta Adelina, fara sefi, fara impuneri si constrangeri din afara, cu propriile legi si norme care sa aduca armonie si un pic de bunastare in noua mea tarisoara.E adevarat ca traiul zilnic fara politica mi se pare ca un regim fara sare, dar daca zice doctorul ca excesul de sare dauneaza grav sanatatii, mai bine sa taiem raul din radacina, sa nu ne mai creasca presiunea in artere si sa nu mai retinem apa in tesuturi( deci sa punem rinichii la treaba si sa mictionam  cat mai des pe politica asta care ne face rau).

Si daca ma mai auziti ca zic ceva de politica va rog sa-mi inchideti cat mai repede gura.De preferinta cu o prajitura cu ciocolata…

30 de răspunsuri »

  1. 🙂 Repubica Adelina, oricât am vrea să fim noi republici independente, nu ne lasă…statu’. Nu statu’ la coadă, degeaba sau la taclale ci ăla care-şi bagă adânc mâna în portfelele şi buzunarele noastre ca să ne ia şi ultimul bănuţ.
    Nu fac politică şi mi-e urâtă, dar ştiu că orice aş face tot nu scap de ea şi viaţa mea şi a celorlalţi e mereu în mâna politicienilor. 😦

  2. Cu ajutorul oamenilor care nu sant interesati de politica si isi vad doar de treaba lor (taranii de treaba ) au ajuns muncitorii din RO sa nu mai aibe fabrici, padurile au ajuns sa nu mai aibe copaci, orasele sa nu mai aibe cinematografe, si spitalele sa nu mai aibe medici si nici medicamente… Acum e si prea tarziu sa ne mai razgandim… si eu zic asa, de acum inainte imi vad de treaba mea si cand se alege praful de tot ne mutam in alta tara si ai invatam si pe aia sa fie mai indiferenti… Nu traim oricum atata pana se termina toate tarile !

      • Se straduiesc dar fara succes, ei ai scot afara pe usa si migratorii intra inapoi pe fereastra 😀 😀 Francezii sant condamnati, nu mai au nici o sansa, ei sant varza cand sant invadati, asa au patit-o de la moartea lui Carol cel Mare incoace, cine a vrut i-a putut invada linistit… Sigur ca au avut perioada cand a condus Napoleon, dar aia nu se pune el nefiind Francez..deci Franta era deja ocupata si condusa de straini 😀

  3. Politica e buna, adica nu e bine sa fim complet dezinteresati la acest subiect ca doar ne priveste in mod direct, dar politica care e aplicata la aceasta in Romania nu duce la nimic bun, ba din contra, ne duce la fund. Din cauza asta sunt de acord cu tine, mai bine sa nu ne intereseze deloc …

  4. De, Adelina, nu ai vrut sa ma asculti, cand spuneam ca nu imi mai bat capul cu politica, pentru ca este pierdere de timp si macinare de nervi… Ne place sa ne dam cu parerea pe la coltul strazii, dar concret nu stie nimeni ce este de facut pentru a schimba ceva in bine pentru noi, nu doar pentru ei.

  5. Buna seara Adelina! Am intrat sa te salut si sa îti doresc numai bine, tu stii opinia mea despre politica romaneasca asa ca hai sa vorbim despre must si miros de frunze arse… ptr ca e toamna draga mea! Te îmbratisez!

  6. Zice tare bine si Nea Gheorghica.
    Eu…n-am mai zis nici eu nimic in ultima vreme despre politica fiindca sunt scarbita, probabil cam la fel ca tine. Sau tu ca mine…Nu putem sti, ca aparat de masurat scarba indusa de politica nu cred sa se fi inventat.
    Dar s-ar putea sa mai si zic ceva. Nu acum, nu stiu cand. Ma intereseaza totusi ce se intampla dar ma si doare…
    O noapte buna!

    • La mine scarba se manifesta in primul rand la nivelul pielii, ca ma ia cu mancarimi.Mai ales in palme, as tot bate pe cineva…Dar iau un antihistaminic si ma linistesc.Putin „morfinata” suport mai usor.:))) Cred ca ar merge si cu tzuica, dar cu grade multe.

  7. Pingback: Vrăjitoria - deviaţie scandaloasă, revoltă, contestare

Lasă un răspuns

