Tantivirus

Standard

Asa-i ca n-ati mai auzit denumirea asta? Eu mi-am insusit-o de la o nepotica, care auzindu-ma vorbind cu cineva de un  antivirus pentru calculator, asa m-a strigat vreo cateva zile:tanti virus!Nu stiu ce logica a avut ea, dar acum mi se potriveste perfect:sunt o tanti foarte virusata!Nu pot sa va dau o poza, sa nu fie contagioasa, asa ca va fac doar o descriere sumara.

Am capul greu ca dupa o mahmureala rezistenta la zeama de varza si niste ochi bulbucati de zici ca sufar de boala Bazedov sau sunt un guvide cand vede uleiul sfaraind in tigaie si realizeaza ce i se pregateste.Am o productie record de muci de consistenta apoasa, de-aia de nu apuci sa scoti batista din buzunar ca ei ti-au si ajuns in gura.Care gura mi-e mai uscata decat desertul Gobi iar limba poti s-o folosesti piesa de schimb in locul limbii de la adidasi.Papilele gustative sunt bulversate, nu percep decat gustul de talpa de sosoni, cu noroi cu tot.Iar asta e partea mai usoara a virozei  mele.Cel mai naspa e ca ma doare rau in gat, parca am inghitit o pisica ce s-a incapatanat sa se agate cu ghearele de faringe si aluneca usor spre esofag.Sau parca m-ar spala cineva non-stop pe gat cu o perie de wc.Ba ma ia cu calduri, ba ma ia cu frisoane, am zapacit balamaua de la termopane tot inchizand si deschizand fereastra(bine ca e fereastra spitalului, nu a mea)sa fac un echilibru termic cu temperatura mea interna.

Si dupa ce ca din punct de vedere fizic ma simt o epava, parca m-as duce sa ma asez intr-un colt si sa mor(exact, uite acum realizez ca mi-ar trebui o eutanasie), sunt de serviciu si mi-am inceput ziua impachetand un mort.Mic, defect si neterminat, dar tot mort se cheama.Si stiti care e culmea? ca acum trei ani tot eu i-am impachetat femeii asteia un copil nascut mort si plurimalformat.Unii au moasa de familie, altii au cucuvea de familie.Si virusata, pe deasupra!La cat ma simt de rau fizic, ma mai revolt si moral impotriva unora care se incapataneaza sa sfideze natura desi li se spune clar ca rezultatul va fi mereu acelasi.Ca doar nu joci la loto, sa speri ca de data asta va fi cu noroc…

Deci, dragii mei, eu ma duc sa mor puti si cand voi invia, va contactez.Numai eu, nu si virusul.Ca sunt Tantivirus, da sunt zgarcita, nu vreau sa dau la nimeni.De-aia umblu cu masca pe bot, parca-s ninja.Ei, si ca sa nu se vada cand imi curg mucii-n gura…

46 de răspunsuri »

  1. Tantivirus, multa sanatate si însanatosire grabnica! Acum nu stiu exact din cauza virusului nu ai vazut e-mailul meu sau din cauza ca nu a ajuns?
    PS. Nu murii ca mai avem nevoie de tine….. esti iubibila! 🙂

    • Ba da, a facut la nasterile dinainte, acum a mers la risc desi toate investigatiile i-au aratat ca are probleme mari.Stia ca si acesta e compromis, a stat acasa pana in ultima clipa ,a venit in expulzie sa nu o mai putem transfera iar acum nici nu vrea sa-si ia copilul acasa sa-l ingroape, vrea sa il dam noi la incinerare , ceea ce nu se poate…Noi ramanem cu stressul, cu beleaua si cu mortul pe cap.Frumos, nu?Mentalitate de Romania…

      • Nici eu nu le inteleg pe femei ca asta. M-a ingrozit ce-a facut, de parca nu era plina tara de copilasi cu handicapuri, si acum, daca n-a iesit bine, nu-si ia nici copilul acasa… Ce suflet o avea? Reformulez: O avea suflet?

      • L-a luat pana la urma, ca n-a avut incotro.Dar data trecuta l-a lasat spre incinerare, atunci se mai putea, acum nu.Sper numai sa nu se mai joace de-a experientele genetice, ca eu pe urmatorul nu i-l mai ambalez.

  2. Tantivirus, sper ca ai scris cu gura inchisa, ca io mi-s tare sensibiloasa la virusuri d’astea.
    Dar sa nu mai vorbesti de eutanasiere, ca te facem noi bine. Fierbi o tuica, iti bagi picioarele in ea de apa(cu sare), te infofolesti bine in bratele sotului si pana dimineata esti gata rezolvata.
    Hai sanatate, tantivirus!

  3. :)) De aci si herpesu’?
    Lasa ca-ti trece tie! Am fost, inca sunt si eu putin racita, herpes, vocea alterata de vreo 5 zile, ceva dureri de cap dar slabe si o oarecare somnolenta. Fara sa-mi curga insa nasul. Slava Domnului! Pentru ca daca imi curge nasul, imi curge pana ma ustura si batistele cu care ma sterg. Batistele de hartie ma enerveaza, am jurat sa nu mai folosesc.
    Sanatate, Adelina!

  4. ce mai tropăie troienii prin fizicul lui matale, ca pe păşunile patriei; lipsă. lipsă păşunile, din raţiuni de secetă, lipsă şi patria, că-i amanetată pe următorii vreo două mii de ani. îţi trimit o palincă? cică are efecte benefice 🙂

      • mi-o ceri înainte sau după??? de fapt, mai bine nu te grăbi, cică pe-acolo pe sus şi pe la amicul cu smoala nu au pălincă, aşa că mai bine o bei cât eşti pe-aici 😉

      • Ca sa nu ramana nebauta, bea-o tu in cinstea mea si zi-mi de sanatate, ciocnesc si eu de la distanta cu o tuica de Valeni.Hai, noroc si sanatate.Servus, colega….:))

    • 1)liber nu pot sa-mi iau, ca n-are cine muncii si si-asa stam prost cu productia de plozi la hectar
      2) nu beau cai nici daca mor, doar sa mi-l administreze cineva intravenos sau sub anestezie generala
      3) cum salata boeuf? si costelerolul ce zice, de la maioneza?:)))
      Multumesc de urare, mananc niste cirese amare si ma fac bine!

Lasă un răspuns

