Virusul norocos

Standard

Lumee, noroc mare azi pe capul meu!

O vorba din popor zice ca la barza chioara ii face Dumnezeu cuib.Si in marinimia lui, dupa ce se ocupa de vietatea oropsita, pune o vorba buna si o adiere de noroc si pentru omul cu virusi in gat.Ca o consolare,”cine are muci in nas/hai sa-i dam un premiu gras”. Daca stiam, nu jucam eu azi la loto?…

Dupa pranz, pe cand tuseam cu simt de raspundere, de ziceai ca sunt „dama cu camelii” inainte de obstescul sfarsit, aflu vestea:am castgat un premiu!Sa mori tu?N-am mai luat un premiu de la „Cantarea Romaiei”, cand recitam poezii patriotice creatii proprii, ca atunci mi-am facut eu debutul literar. Dar azi a anuntat Hapi castigatorii concursului ei pentru comentatori.Ete ca eram si eu pe podium, fericita viitoare posesoare a unui card de de reduceri la H&M in valoare de 50 lei! Daca mi-ar fi vazut cineva entuziasmul, asortat cu nasul rosu si ochii lacrimosi, ar fi crezut ca mi-a murit unchiul ala bogat din America(pe care a uitat Dumnezeu sa mi-l dea) si mi-a lasat toata averea lui de top 500 Forbes.

E adevarat, m-am bucurat foarte tare, nu de valoarea premiului ci de noroc in sine, ca eu la bani din cer nu prea am bafta.Inca nu stiu cum sa-i adresez multumirile lui Hapi, gasesc eu o formula, poate angajez niste trubaduri sa-i cante o serenada sub balcon , pe versuri scrise de mine(nu tot alea de la „Cantarea Romaniei” de acum 25-30 de ani) :)))Sau poate pe unii s-o alerge prin Cluj, cu strigaturi, pentru mentinerea conditiei fizice…:)))

Nici nu stiu daca am unde sa profit sa-mi investesc premiul, am auzit ca in Ploiesti se inaugureaza noul H&M in noul mall, dupa 15 noiembrie.Dar nici nu conteaza, cred ca o sa-mi pun premiul in rama, deasupra patului, poate ca e un talisman aducator de noroc.Si de sanatate, ca vad ca cotele apelor Dunarii de la varsarea din nas spre gura sunt in scadere :))

Dragilor, nu va pup, doar va trimit niste bezele , sa nu va contaminez de raceala si de noroc.Si care mai aveti premii de oferit, anuntati-ma, ca sunt in forma :)))

17 responses »

  1. Daca îti cumperi ceva de la H&M faci fotografii si pui pe blog, daca înramezi cardul tot asa, faci fotografii….. Nu-am înteles?
    Am taiat-o ca nu vreau sa ma îmbolnavesc nici de una nici de alta! (gripa+noroc)

  2. Cardul e valabil tot anul! Eu iti trimit cu el si chitantele cu care am incarcat, deci totul va fi ok. NU uita ca iti poti achizitiona ceva mai scump….mai pui 50 si-ti iei un trenci super de toamna -iarna ! Dar sunt si produse faine la 40-50, subt pantaloni, legginsi, fuste, etc. O sa vezi tu
    sau poate mergi la Bucuresti pana atunci si-ti iei de acolo ceva
    Sa imi trimiti mailul cu adresa la care sa-l livrez:)
    Ma bucur ca ti-am facut o bucurie

  3. bai, deseara prezint un produs revolutionar, care te va scoate din raceala intr-o zi, indiferent de cat de racita esti.
    bine, daca esti „racita” de mai mult de juma de ora, nu te mai scoate decat Dumnezeu…

  4. Am vazut azi-noapte. Felicitari!🙂
    Asa de amuzata eram de ceea ce-ai scris ca am citit „cocotele apelor Dunarii”. Iti dai seama?? :))

  5. Intru si eu sa te felicit pe blogul tau personal cand probabil banii sunt deja cheltuiti sau cardul inramat! :)) Dar nu conteaza. La cat mai multe premii! Si nu uita de inghetata. :))

Lasă un răspuns

