O oaza de intelepciune

Standard

Am gasit la Anarkali o leapsa despre expresii celebre ale unor oameni la fel de celebrii.Multa intelepciune, ceva umor, niste sfaturi bune pentru viata.Eu m-am gandit ca celebritatile le descoperiti si cititi singuri, nu trebuie sa vi-i pun eu pe tava. Mai bine va dezvalui din inteligenta si perlele culturale ale unora mai putin sau deloc cunoscuti,ca sa va convigeti in ce oaza de intelepciune traim si nici nu ne dam seama,tot cautam comori din clasici.

1)Iarna nu-i ca vara! (mult iubitul si stimatul conducator …de nave si navete cu sticle)

2)Sa facem sa fie bine, ca sa nu fie rau.(G. Hagi, un filozof in balon)

3)Munca e izvor de sanatate, dar nici lenea n-a omorat pe nimeni.( un om destept, pacat ca nu s-a semnat)

4)Cine-i harnic si munceste, ori e prost, ori nu gandeste! si varianta doi, de acelasi autor: Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i puturos si sade, are tot asa!(alt om si mai destept, probabil baron local sau puscarias cu regim all inclusiv)

5)Bei, mori.Nu bei, mori.Daca bei, sa bei destul, daca mori, sa mori satul!( tata, dupa fiecare chef si dojana)

6) Toata lumea sa traiasca, numai noi sa nu murim!(tot tata, cand inchina un pahar)

7) Nu oi fi destept cum ma cred eu, dar nici prost cum ma cred altii.( acelasi tata, inainte de primul pahar si dupa ultimul)

8)Daca eu am venit pe lume dupa ce ti-a taiat doctorul burta si m-a scos inseamna ca tu m-ai mancat inainte, capcauno!( copilul unei colege, intr-o discutie despre probleme existentiale)

9)De ce va vaitati ca s-a scumpit cosul zilnic? Ca, de fapt, s-a ieftinit salariul…(am uitat cine a zis, dar e foarte adevarat0

10)Pi**a se spala, nu se aeriseste!( un ginecolog, unei pirande ce statea cracanata pe un scaun si-si flutura fustele crete, sa-si faca vant)

Daca ascultati atent in jur sigur veti auzi multe astfel de vorbe mari si adevarate, imposibil de renegat.

Dar ca sa mai condimentez putin aceasta „leapsa”, va propun sa adaugati ce vorbe de alint vi s-au adresat de-a lungul vietii, care v-au enervat sau induiosat mai tare.Ca mie nu mi-a spus nimeni „iuby”, ” dulcetica” sau „pisicuto”. Doar Copilu’ ma striga „sefa” si daca nu raspund promt ma apeleaza cu „fiinta sublima datatoare de viata” , de zici ca e numele meu de scena in filmele cu indieni.Iar Sotu’ mi-a deschis ziua cu „Buna  dimineata, Mucifer!”:))

19 răspunsuri »

  1. M-ai facut sa rad. Toate sunt pline de miez dar aia cu „capcauno!” mi s-a parut super tare. :))
    Daca sotul te-a alintat asa inseamna ca inca mai ai virusu’ ala?

  2. Ce pacat ca mama m-a nascut normal, ca m-as fi putut duce si eu sa ii strig capcauno. :))
    Trebuie sa imi fortez neuronul sa gandeasca, sigur adun si eu cateva.
    Simpatica si spirituala familie ai! :))

Lasă un răspuns

