Off, berea meaaa..

Standard

Azi o sa va prezint doua noi sortimente de bere pe care le-am degustat de curand.

Prima e berea cu lamaie, pe care am descopetit-o vara aceasta si care imi place foarte mult(dar numai de la Beck’s)Nu e nici dulce-siropoasa ca un suc, nici amara ca o bere, e tocmai pe gustul meu si e foarte racoritoare.Unii zic ca e o fitza, ca asta nu e bere.Zica ce-or vrea, mie imi place…Doar Spanac poate sa ma inteleaga, ca jucam in aceeasi liga(bine, el e mai patriot, bea Bergenbier).Daca ma gandesc bine, cred ca producatorii de bere ar trebui sa ne foloseasca pe noi doi in loc de mascote(Ca alea de la Orange sau ca Mo so F.O.C.A.) si sa ne dea si un premiu ,la cata reclama si vanzare le-am facut…

Avantaje:  e hidratanta, poti s-o bei la orice ora(nu chiar la micul dejun in loc de ceai), nu e foarte scumpa si pari si un pic mai simandicoasa, adica nu bei orice posirca.In concediu am baut bere cu lamaie de la Ciuc, ca nu aveau altceva si nu mi-a placut.Dupa ce ca e foarte dulce, are si un aspect dubios, daca n-ar fi deschis sticla in fata mea, as fi fost tentata sa cred ca a facut pipi in pahar cineva cu deficiente renale, asa e de tulbure…

Reactii adverse: Mai scutiti-ma de chestia cu multe calorii, ca nu mai conteaza trei frunze intr-un copac si nici doua pietricele intr-o balastiera!

Al doilea sortiment pe care vreau sa vi-l prezint e berea cu iaurt, descoperirea mea de aseara.Corect cronologic e iaurt cu bere, ca in ordinea asta le-am ingerat, separat si fara cratima.Doar cu trei pufuleti si un pumn de fulgi de porumb intre ele.Se pare ca materia solida despartitoare dinte ele a fost insuficienta, asa ca s-au combinat repede si efectul n-a fost deloc benefic.Recomand sa serviti acest cocktail musafirilor de care vreti sa scapati mai repede sau sa-l beti atunci cand vreti sa va simtiti rege pentru o noapte, adica sa stati toata noaptea pe tron.

Avantaje: va ajuta sa scapati rapid ce caloriile depuse dupa berea cu lamaie si va asigura niste cearcane foarte naturale daca vreti sa interpretati vreun rol dramatic.

Reactii adverse : Daca simtiti niste crampe violente, nu va impacientati , n-ati intrat in travaliu si nu sunteti pe cale sa deveniti mamica sau tatica, stati linistiti.Adica nu stati, luati-o repede la fuga, sa nu va prinda explozia prea departe de sala tronului, ca pe urma o sa aveti de spalat dusumele.Efectul nu tine mult, doar 2-3 Hiroshime si un Nagasaki apoteotic la sfarsit si…gata.Ce sa-i faci daca acizii lactici fugaresc hameiul pe matze , ca suporterii rapidisti cu cei stelisti la iesirea de pe stadion!

Ca sa nu mai lungesc dizertatia ( ca parca ar mai fi o Hiroshima restanta) trec direct la concluzii: recomand cu caldura berea cu lamaie tuturor prietenilor;Iar berea cu iaurt o recomand tuturor dusmanilor.Fara caldura, doar cu calduri…

32 de răspunsuri »

  1. Nu c-as fi mare bautoare de bere, dar „am degustat” de curand bere nefiltratata, ca tot e trendy. Tot tulbure era si aia, chiar mai tulbure decat berea cu lamaie de care zici…

  2. Beau doar bere fara alcool de 4 ani si ma simt super bine… si aceea rar, mai rar de una pe saptamana, uneori una pe luna. Prefer Bergenbier si Holsten ! Bere cu lamaie inca nu am vazut aici in zona mea decat la TV.

  3. Pingback: colţul cu rock clasic – 25 « Colţu' cu muzică

  4. Beau doar bere blonda. Am incercat-o si eu pe cea cu lamaie. E bunicica, dar nu e genul meu, e cam dulceaga. O prefer cat mai amaruie 🙂
    Dar s-o beau cu iaurt…n-as incerca nici de curiozitate. :)) Acum stiind si ce efecte are, chiar n-o sa incerc vreodata 🙂

  5. Eu beau maxim trei pahare pe an, vara, and caldura este foarte mare sau la un gratar si in nici un caz nu gust bere cu lamaie(ti-am mai spus ca nu imi place). Prefer Ciucas simplu, neaparat la sticla.
    Nu este bine sa dai bere cu iaurt musafirilor, ca nu mai scapi de ei, se vor agata cu disperare de tronul tau. :))

  6. Pingback: Pe scurt:bere si iaurt | O zeama de cuvinte

Lasă un răspuns

