Mere, pere, in panere

Standard

Ieri a fost cu bere, azi a fost cu mere. Azi a fost ziua de harnicie(bine ca n-am decat 2-3 de-astea pe luna,sa nu impresionez prea tare publicul).

Mi-am petrecut toata dimineata razuind mere pentru gem si de pus la borcane pentru placinta.Bine ca am avut ajutor de nadejde, pe Sotu’. care le-a curatat, ca altfel ma apuca seara.M-a ajutat fiindca asa e el, saritor de felul lui, dar si pentru ca nu-i place cum le cioplesc eu, care arunc aproape jumatate din mar, nu pot sa execut lucrari de finete.De-aia nu m-am facut ceasornicar!

Deci azi am avut recital, am cantat la razatoare de ma dor degetele.Gemul de mere si pere iese si mai bun daca-i adaugi 2-3 unghii razuite fin, sa fie mai crantz.N-am facut mari opere de arta culinara, nici n-am umplut camara de borcane, cum am citit pe la alte gospodine pe bloguri, de mi-a fost rusine cam 5 minute… Ei. am facut si eu ceva vraji si descantece intr-un ceaunel, asa, de impresie artistica si sa-mi linistesc constiinta  rusinata in comparatie cu munca altora de Sisif. Si a mirosit si la mine in bucatarie a pregatiri de toamna, sa ma invidieze vecinele :))

Acum sunt deja foooarte obosita, nici nu mai pot sa scriu, ca imi vine sa dau cu degetul pe tastatura ca pe razatoare si nici inspiratie nu mai am, ca nu pot sa fiu si gospodina si geniu literar in acelasi timp.Asa ca ma retrag sa-mi savurez titlul de cea mai buna bucatareasa din bucataria mea si promit ca maine va impresionez cu o postare de mare valoare artisica, ca azi nu cred ca v-am impresionat cu doar cateva borcane cu mere.Si daca ma mai cititi pana atunci, promit sa va dau o placinta buna cu mere mai la iarna,Daca nu ma mai cititi…vedeti voi ce va dau:))

29 responses »

  1. Tu salvezi onoarea…. prieteniei! Era sa scriu familiei dar am uitat ca nu suntem familie!
    Eu nici macar jumatate din borcanele puse de tine nu le-am pus. Adica le-am pus eu, goale prin camara! Ca trebuie sa le duc la containarul de sticle :))
    In caz de nevoie de mere te sun!
    Asa ca ce îmi dai daca continui sa te citesc? :))

  2. Of… cred ca toate nurorile din lume si-ar dori asa o soacra harnica si cu simtul umorului !…
    Eu am avut 3 soacre si nici una nu facea dulceata de mar… si nici nu aveau simtul umorului, ba din contra… !

  3. io unul sunt mândru de tine că nu eşti o vajnică gospodină care să posteze cât îi ziulica de lungă friptane, prăjituri, zacuşte, ciorbe şi alte chestii, care îl fac pe bietul burlac să saliveze. aşa că, până dai tu plăcinta cu mere, îţi dau eu o bucată de plăcintă muzicală, în semn de recunoştinţă că nu mă terorizezi cu imagini gastronomice🙂

    • Da, si placinta ta e buna, sa nu mai zic de bucatar :)).As putea sa te terorizez cu orice(eventual cu niste vocalize:)) , dar in nici un caz cu opere culinare.Cred ca e mai bine un burlac care saliveaza decat un insurat caruia ii canta matele de foame :))

  4. Harnicuto!
    Cate borcane ti-au iesit? Si cum le pastrezi? Ca nu ma pricep.
    Am facut si noi anul trecut ceva de genul, dar le-am pus deja calite si cu zahar, la congelator, in pungi de plastic. Anul asta n-am mai avut chef sa ne rupem unghiile, nici eu, nici mama :))

    • Nici eu n-am batut nici un record.Tot calite le pun si eu , dar le sterilizez in borcane, sa nu-mi mai ocupe loc in congelator.Tin si 2-3 ani.Poate nu ma invredniceam nici eu , dar mi-a fost mila de cate mere zaceau pe jos, mici si foarte dulci.

  5. Mare greseala ai facut cand ai promis asa ceva. Tu nu stii ca placinta cu mere este preferata mea si a familiei mele? Ca nu ne ajunge o tava? :))
    Daca mai ai mere de razuit, iti trimit eu borcane, ca zac prafuite intr-un dulap. :))

Lasă un răspuns

