Luna plina

Standard

Nu-mi aduc aminte, dar e posibil ca intr-o viata anterioara sa fi fost vampir.Si daca n-am fost inca, sigur voi fi in viitor.Zic asta nu pentru ca mi-as fi descoperit o atractie morbida spre pulsatia unei carotide sau ca as saliva la vederea sangelui.Nici vorba, sunt imuna la orice hemoragie si am vazut destule la viata mea, e drept ca nu din gaturi ghilotinate ci din alte zone mai subombilicale:))

Relatia mea cu vampirii am stabilit-o pe filiera lunii pline,chestia aia rotunda, sclipicioasa si plina de energii negative care -mi beculeste mie noaptea in creieri si nu ma lasa sa dorm.Inca n-am ajuns sa ies in curte si sa incep sa urlu sa dau semeseuri la lupi si nici nu mi se fac ochii rosi si nu-mi cresc brus niste canini ascutiti.Dar nici departe nu sunt de toate astea… La ora la care scriu sunt putin cam zombi, caci n-am reusit sa adorm decat pe la ora patru si atunci „morfinata”, ca altfel…nici o sansa.M-am frichinit toata noaptea mai rau ca la o sedinta de aerobic, am transpirat ca intr-o sauna, am rumegat in gand toate expresiile neacademice pe care le cunosc si am mai inventat vreo doua…Somn…ioc!Degeaba am acoperit ferestrele, degeaba mi-am pus si ochelarii de soare si pe cei de luna,degeaba m-am impachetat in cearsafuri ca o clatita uriasa…Nu-mi spuneti acum cum e cu atractia gravitationala a lunii, cu efectul mareelor, cu dilatarea lichidelor.Stiu toate astea, simt pe propria piele cum se dilata toate lichidele intra si extra celulare din corpul meu.De fapt, cred ca nu se dilata, pur si simplu clocotesc, fac bulbuci marunti,cat sa ma fiarba inabusit, sa nu se piarda vitaminele.

Nu conteaza daca o vad sau nu, luna plina ma irita la culme.Si ma apuca nervii si pe seful ei gravitational, Pamantul, ca i-a trebuit lui satelit, murea daca nu se invartea un titirez in jurul lui! Am citit si niste teorii conspirationiste cum ca Selena n-ar fi satelit natural ci artificial , gol pe dinauntru si construit de niste unii ca sa foloseasca de observator si adapost in caz de chestii naspa. Am ras la prima lectura, acum incep sa ma gandesc ca ar fi posibil, cineva a construit Luna special sa ma streseze pe mine, ca oricum la altceva nu mai foloseste.E dupa modelul de la Gestapo: nu esti cuminte, nu raspunzi frumos, ia sa-ti bagam noi lanterna-n ochi!Asta e, m-or fi intrebat fratii mei, martienii, ceva si eu am dat raspunsuri gresite…Ia, sora noastra, de-acilea lumina, sa te mai luminezi la minte!

Deci , daca am vazut ca mai e putin si se cracaneaza de ziua si eu nu mi-am facut somnul de frumusete, am apelat la industria farmaceutica si am ingerat una bucata sedativ,ca nu le dau eu satisfactie martienilor sa stau cu ochii beliti in lampa lor! In sfarsit, am reusit sa adorm…Nu mai stiu ce am visat, daca am visat,m-a trezit motanul pe la 6:30 sa-i dau drumul afara.Alt conspirator si asta! Am adormit iar si m-am trezit la ora 9, asa cum ii sta bine unei doamne care nu vrea sa-si etaleze cearcanele.

Ati inteles ceva din ce am scris? Daca da, inseamna a martienii n-au biruit de data asta. Daca nu, lua-o-ar mama martienilor de luna plina, ca e mai plinuta si mai tare ca mine!

24 de răspunsuri »

  1. Cred ca ne-a lovit rau luna pe amandoua astazi! 🙂 Chestia cu nedormitu o am si eu….
    Daca ai vedea ce am scris eu …… esti sigura ca tatal tau a fost fidel mamei tale sau trebuie sa ma îndoiesc eu de mama?! :))))))

  2. bag de seamă că eu unul am pile la marţieni; ce aia lună plină, zvârcolit de pe o parte pe alta, nesomn, sedative băgate în fizic? las să stea ea acolo cât o vrea şi să becuiască pe cine o vrea, cu mine nu îi merge 🙂 . somn cât cuprinde, şi încă ce somn, că nici ăl mai mincinos dintre pescari nu se poate lăuda cu aşa ceva; taman până pe la unşpce jumate 😀

      • să te răzbuni pe cine? pe je??? neee, nu crez că ai motive, aşa că mai bine răzbună-te pe lună 😉 . aruncă cu pietre în ea, şi dacă nu merge aşa, fă-i o vizită şi lasă-i nişte TNT, numa să fie suficient 😀

      • Asta cu TNT -ul e treaba lui Bruce Willis, nu a mea :))Dar a enerveaza astia carora li se falfaie de luna plina si dorm ca niste prunci cand eu ma tavalesc in chinuri…Dar-ar luna plina peste tine!

  3. Pingback: colţul cu rock clasic – 26 « Colţu' cu muzică

  4. Si eu am probleme cu somnul in ultimele zile. Cat despre luna plina, inainte de nastere coincidea cu o problema lunara femeiasca. Cam atat iti pot spune eu despre luna plina. Problemele cu somnul imi apar cand sunt anxioasa, iar starea asta numai Cel de Sus iti poate spune cand si de ce imi apare 🙂

  5. Daca-ti spun ca nici nu stiu cand e luna plina, ma crezi? :)))
    Vorbesc serios.
    Am si eu niste chestii cu somnul dar la mine nu e insomnie. E cu totul si cu totul altceva. Nu dorm mai deloc. Am dormit 4,5 ore in 48 de ore. Si alea abia-abia. S-a intamplat sa dorm cam atata chiar in 72 de ore…

    • Si eu sunt insomniaca de fel, sunt mai bufnita asa, dar cand e luna plina ma apuca toti nervii…Prefer sa stau treaza noaptea si sa dorm spre dimineata, dar asta e din cauza turelor de noapte, mi-am tulburat bioritmul.

  6. Pingback: Si castigatorul calatoriei cu un balon imaginar este…. « Ioana K-Man.

Lasă un răspuns

