Noi vrem respect!

Standard

Poate erati ingrijorati ca nu mai stiti ce se intampla pe la mine pe la spital.Poate va faceati griji ca nu mai pot de bine si ma plictisesc ca n-am cu cine ma certa…Am, lumee, cum sa nu am.

Cu toate revendicarile noastre(care sunt drepturi stipulate in contractul de munca, nu favoruri)nu s-a rezolvat mai nimic, doar niste promisiuni evazive intr-un viitor incert.Da, dar in schimb avem firma privata de paza la poarta!(aplauzeee)

N-am nimic impotriva externalizarii unor servicii, uneori costurile sunt mai mici si eficienta mai mare.Nu m-ar deranja nici faptul ca patronul firmei respective e vice-primar si nas sau fin cu primarul.Ca plata acestui serviciu o face primaria, nu spitalul, deci ar trebui sa nu ma intereseze.Dar va rog spuneti ce greseli vedeti in imaginea alaturata: paza privata e numai ziua, noaptea (cand sunt riscurile mai mari) sunt tot paznicii nostri, la poarta e un singur nene, tinerel si nevinovat, abia trecut de majorat,care inchide si deschide poarta si nu are alte atributii in perimetrul curtii.Dar, cel mai important atribut al lui e sa ne controleze pe noi in genti si sacose, sa nu sustragem vreo seringa sau vreo aspirina!Si nu controleaza pe toata lumea, de la vladica la opinca, ci selectiv, in functie de pericolul infractional, adica sunt exclusi medicii si personalul administrativ!

Asta m-a infuriat la culme.Adica numai asistentele, infirmierele si cei de la bucatarie si spalatorie fura, restul sunt inocenti. noi bagam spitalul in faliment substituind vata pentru o menstruatie…Si cine mai ia reziduurile alimentare sa-i duca pisicii sau cainelui doua oase e un hot din avutul obstesc, trebuie scotocit in sacosa.

Medicii care nu taie chitante si-si umplu buzunarele cu „mici atentii” sau chiar „mari atentii” pe care e scris MITA sunt exonerati de orice suspiciune, numai prostii fura si trebuie perchezitionati.
Ne ocupam de micile furtisaguri(nu ca le-as incuraja eu sau n-as vrea sa inceteze) dar nu ne uitam la achizitii,putem lua sorturi de bucatarie la pret de rochii de seara si vesela de portelan personalizata.

Cum naiba sa-l las eu pe nea portarul sa mi se uite in poseta? pai nici barbatul meu de-acasa ,legitim si cu acte-n regula, nu imi deschide poseta(mai bine, ca si-ar prinde urechile in inventarul de acolo).Nu am nimic de ascuns dar nici nu pot accepta umilinta de a fi suspicionata de furt.Nici eu, nici colegele mele.Daca il va opri si pe domnul manager la plecare sa-l caute in diplomat, poate ma imbunez si eu si-mi insir tot inventarul din geanta si din sacosa pe bordura, in fata portii, pentru un control amanuntit.Si-mi pun si palmele pe batistuta, sa vada ca am unghiile taiate!Dar pana atunci pe mine nu ma controleaza nimeni decat cu ordin de perchezitie!Asa zice legea, nu eu.Si eu nu incalc legea…

Asa ca sunt foarte revoltata.Am inteles ca e criza, ca ne chinuie austeriatea, ca nu se poate sa ni se dea banii ce ni se cuvin.Dar si de RESPECT e criza?Nici macar atat nu mai meritam?Urmeaza ordinul de sechestrare, de munca silnica in folosul comunitatii…Ca oricum sila e din ce in ce mai mare…

Nu stiti, se obtine greu viza de Congo?

19 răspunsuri »

  1. Draga mea draga!
    Imi pare asa de rau ca nu am cum sa te ajut sau sa va ajut! Nici macar cu sfatul….
    Oare de ce trebuiesc oamenii sicanati si dezbracati de onoare în cel mai umilitor fel?
    Adelina, nu stiu ce sa spun! M-ai lasat fara cuvinte! Dupa mai bine de 20 de ani citesc aceleasi marsavii si aceleasi intimidari ca pe vremea comunismului. Sorry nu stiu ce sa scriu.
    Te îmbratisez cu drag, draga mea!

    • De cate ori te-a controlat cineva in geanta la plecare? Si de nu si la venire, sa vada ca vin cu laptopul meu sa fac treaba de sectie, ca n-am calculator si ar trebui sa umblu cu miloaga prin spital sa ma lase careva la calculator..Nici la vama nu ti se uita in traista decat daca sunt suspiciuni.Sper sa tina doar 3 zile, ca orice minune, desi si 3 e prea mult.

      • In geanta ma controlat numai în romania iar aici…. cred ca o data în geanta de piata, dar si atunci a fost un sondaj si am desccid geanta benevol!
        Ai dreptate nici la vama nu se fac controale. Nu puteti sa protestati în vre-un fel?
        Intreb si eu..

  2. Asa cred ca e peste tot. Asa se rezolva la noi problemele, crizele, totul…
    Stiu, e umilitor. si la noi s-a intamplat asa cu cei care am primit preaviz. In perioada preavizului, toti au fost cautati in serviete, sacose. Nu chiar in posete ca la noi nu erau ace sau pastile.. Eu, trebuie sa spun, am scapat pentru ca, sociabila si vorbareata cu toti, paznicii ma simpatizau…dar colegii mei de birou, in aceeasi situatie, asa au patit. Cred ca le era frica sa nu furam fabrica…
    Ia sa vad ce revolutie coci! 😉

    • Nu cred ca va mai fi nevoie de revolutie, a fost suficienta si putina galceava, se pare ca si-au dat seama ca au exagerat, acum cauta numai legitimatiile si portbagajul.Peste 3 zile sper sa le treaca de tot…

  3. Asa se intampla in toate institutiile la care au fost adusi paznici. Pe sefi nu ii controleaza nimeni niciodata, desi ei sunt cei care fura cel mai mult.
    Ce planuri ai pentru Congo? Te duci sa vanezi antilopa cu sulita? :))

  4. Nu-mi vine sa cred ca la atatia ani dupa revolutie si asa zisa civilizare a tarii, a natiei, cand suntem si noi in Iuropa, membri mai cdasi dar totusi membri, inca se mai practica asemenea chestii. Nu stiu dar povestile pe care le aud eu despre unele practici din spitalele romanesti aduc mai degraba a istorisiri din gulag-uri rusesti sau penetenciare, nu din centre de sanatate intr-o tara europeana in anno domine 2012.

Lasă un răspuns

