Tropa-trompa

Standard

Eu nu tropai niciodata.Merg pe varfuri, apoape levitez. Nu port pantofi de step si nici saboti de lemn. Nu alerg, ca as sucomba dupa 100 de metri.Am mers usor, de caprioara si ambele picioare cu sechele dupa fracturi.Deci pasesc cu grija, nu-mi tarai picioarele ca un tanc pe senile.Asa ca n-am cum sa tropai, categoric!

Azi am avut o revelatie: am foarte multe trompe(am si eu ceva din belsug!). Am doua de-alea, de-a lui Eustachio, in urechi(bine, cred ca macar una e infundata ca un esapament in care ai indesat o traista de cartofi, altfel nu inteleg de ce n-am deloc ureche muzicala).Si mai am doua trompe uterine asezate confom proiectului, la locul lor.Si nu sunt infundate deloc, sunt in perfecta stare de functionare, ca n-am avut nici o sarcina extrauterina.Normal, ca eu cand imi asum o sarcina o duc constiincios la capat, nu o las de izbeliste, sa se plaseze unde vrea ea…

Deci, daca am atatea trompe, pot sa zic ca trompai?Eu zic ca pot, mi se pare ca suna bine…Sau corect ar fi eu trompaiesc…?Ma corecteaza cineva?…

16 responses »

  1. Nu-ti face griji, cand scrii nu-ti trebuie ureche muzicala😉
    Suna amuzant in ambele feluri. Cred ca poti folosi ambii termeni😉 :))

  2. Din partea mea, pentru ca sunt fata buna, poti spune ca trompai, dar numai in momentele in care vrei neaparat sa stim ca iti folosesti trompele. In rest, ai putea incerca sa tropai sau sa co-trobai.

Lasă un răspuns

