Nu vreau…

Standard

Stau si ma uit ca un drogat in sevraj la modelul linoleului si astept o idee.In afara unor urme de noroi  nu mi se arata nimic. Despre nimic nu pot sa scriu, ca nu e de actualitate.Si nici nu pot glumi pe seama nimicului fiindca e prea sec.

Pana mi se lumineaza mie imaginatia, luati de-aci o doza de filozofie gargaunistica de miez de noapte.Nu va place, treceti pe un site cu bancuri…

Toti ne punem dorinte, spunem in gand ce am vrea.Ce-ar fi sa spunem cu voce tare ce nu vrem, de ce ne ferim si de ce ne temem?Incep eu prima, pana prindeti voi curaj…

Nu vreau sa fiu batrana si neputincioasa!Nu vreau sa simt cum putrezesc incet in propriul meu corp, cum se descompun celulele.Stiu ca incepem sa murim din clipa in care ne nastem, nu de moarte mi-e mie frica ci de starea de alterare dupa o anumita varsta.Pot sa-mi accept ridurile, chiar si spondiloza, dar nu ma pot obisnui cu amnezia si senilitatea.Si ma enerveaza si colesterolul depus pe artere lasandu-i sangelui din ce in ce mai putin loc de trecere.Nu vreau sa-mi intepeneasca articulatiile si sa nu mai pot tine lingura in mana.Si nici sa-mi doarma dintii noaptea in pahar pe noptiera…

Nu vreau sa zac si sa fiu compatimita!Daca sunt intr-o stare fizica proasta vreau sa fiu lasata in pace, nu sa vina toti ca la sfintele moaste cu fructe si sfaturi babesti.Lasati-mi demnitatea de a suferi in suc propriu fara a ma indatora ca ati avut amabilitatea de a-mi mirosi transpiratia.

Nu vreau sa vina sfarsitul lumii ! Daca tot nu s-a grabit pana acum, sa faca bine sa mai intarzie ,ca mai am putina treaba! Si vreau sa-mi vad copilul bucurandu-se de viata…Pana descopar o lume mai buna vreau s-o mai pastrez intacta pe-asta, asa defecta cum e…

Nu vreau sa inceapa razboiul! N-am sa inteleg niciodata ce au oamenii de impartit, de ce trebuie sa se decimeze intre ei pentru interesele politice sau financiare ale unor bubuli care n-au tinut nici macar o prastie in mana in viata lor dar se joaca cu viata altora.Nu vreau sa vad tineri prostiti si transformati in carne de tun sub stindardul unor idealuri indoielnice.E loc sub soare pentru toti…

Nu vreau sa dispara cafeaua sau ciocolata!Atata viciu am si eu si nu vreau sa fiu condamnata la perfectiune.Am nevoie de drogul meu negru pentru noptile albe…

Nu vreau sa mi se spuna sa tac! Nu dau cu pietre, doar arunc cu vorbe si nu oblig pe nimeni sa ma asculte.Pe dinauntru sunt alcatuita din cuvinte si daca nu le dau drumul sa zboare se sufoca si ma sufoca.Decat sa ma sufoc eu, mai bine sa se enerveze altii…

Nu vreau sa mai intalnesc escroci si oameni care isi urmaresc doar propriul interes!In preajma lor ma cuprinde o senzatie de sila intensa care imi tulbura digestia.Pot sa inteleg ca toti avem un buric, ca poate-i punem si un cercel, dar nu-i pot intelege pe cei ce se cred buricul pamantuluisi se uita cu dispret la muritorii de rand de parca venirea lor pe lume s-ar fi facut pe alte cai si prin alte procedee tehnologice iar menirea lor e sa ne arate micimea si inferioritata noastra…

Nu vreau sa vad tzunami! Nu vreau sa-mi iasa paianjeni in cale!(au disparut ei, ditamai dinozaurii si nu putem scapa de insectele astea scarboase…)Nu vreau sa mai fie nevoie sa mai reanimez vreun nou-nascut!Sa faca bine barza si sa-i aduca in perfect stare de functionare, cum scrie in instructiuni…Nu vreau sa mai aud cearta! Nu vreau sa mai aud barfe!Nu vreau…

Nu vreau sa va plictisesc pe voi, ca poate aveti si voi „nevrerile”voastre, nu trebuie sa va mai impiedicati de ale mele.V-ati gandit vreodata sa contabilizati daca spuneti mai des VREAU sau NU VREAU ?

36 responses »

  1. Nu esti tu degeaba preferata mea! Sunt cu totul de acord în tot ce ai scris aici!!!
    Si mie îmi spuneai ca ai scris tampenii…… :))
    Daca te uiti în zodia mea. scrie ca sunt nascuta cu verbul „a vrea” ! Asa ca mai greu cu balansul, dar îmi dau toata silinta! Miau!

  2. Nici eu nu vreau nimic din lista ta de mai sus. Si eu vreau o multime de lucruri care mi se intampla doar cand si daca vor ele. Vointa nu e de-ajuns🙂

    • Nu e de ajuns, dar ajuta. Nu cred nici eu bazaconia aia cu „gandirea pozitiva”, ca daca gandesti bine chiar se intampla.E greu sa obtii ce vrei.Dar e mai usor sa te feresti e ce nu vrei.Sigur, nimeni nu vrea sa fie calcat de masina, dar se mai intampla…:)

  3. Eu am doar doua ” nu vreau” pe lista…
    Nu vreau sa mai fiu singur !
    Nu vreau sa ma prinda iarna fara soba in bucatarie !…

    Da sincer ma indoiesc ca ai pasa cuiva de ceea ce nu vreau eu !

    Cand fostul meu vecin s-a sinucis asta a scris pe bilet… „nu vreau sa mai traiesc asa batran si neputincios” avea 73 de ani !… cand am citit ce ai scris mi-a trecut un fior pe sira spinarii !

    • Asa e, nu ne pasa nici de ce vor ceilalti, cu atat mai mult de ce nu vor.Stii vreun hot, vreun violator, vreun criminal, vreun politician, care sa se impiedice de Nu-ul victimei sale? Cum e la 73 de ani nu-mi fac griji, n-o sa aflu niciodata..Dar singuratatea doare la orice varsta, e tot o neputinta.Sper sa scapi de ea cat mai curand.

  4. Ahaaa, cate momente d-astea fara inspiratie o sa mai ai!!! P-aia cu babaciunea n-o vreau nici eu si eu mai am o obsesie, n-as accepta dileala…dar cum se spune ca de ce ti-e frica nu scapi probabil la un moment dat o sa ma damblagesc!

    • Poate ne facem cu mana printre gratii la spitalul de psihiatrie…Sa te vad cum faci parcarea laterala cu spatele pe coridor si eu sa te coordonez cu „liber dreapta”…:))Dar poate avem noroc si nu incercam experienta asta..

  5. 🙂 nici eu nu vreau sa simt ca putrezesc pe dinauntru. Prefer sa mor inainte de-a fi prea batrana ca sa ma mai suport pe mine insami.
    Nu vreau sa ma gandesc la asta 🙂 Acum
    Si daca tot am inceput in directia asta hai sa continui…..nu vreau sa fiu lipsita de sentimente si de memorie dupa ce mor – asa cum eram pe masa de op cand imi reveneam din una dintre anestezii si nu stiam ce sunt, nu aveam sentimentul ca exist, eram un lucru…..mintea nu-mi funstiona. A durat putin dar a fost foarte ciudat.
    . Nu vreau sa fiu un alt suflet care se alipeste universului.
    VREAU sa-mi pastrez mereu individualitatea si amintirile🙂

    • Deci si tu esti adepta re-nasterii!Eu sunt convinsa ca o luam de la capat pe alte coordonate de timp si spatiu.E ciudat sa nu stii cine esti si ce ai facut.Dar poate si asta e un lucru bun, iti mai da o sansa sa repeti lucruri pe care poate le-ai gresit.Daca tot nu luam nimic cand zburam spre zari albastre, macar amintirile sa ne ramana intiparite.

      • Da…iau in considerare si asta. Cred ca exista posibilitatea sa ne reincarnam, sa renastem. Nu sunt neaparat adepta unei filosofii budiste, nu cred (dar nici nu neg) in karma si nu cunosc multe detalii despre aceste chestii dar mi-am format o idee despre viata de dincolo.
        Nu stiu cum si de ce :))) Dar pe de o parte imi sunt relativ clare niste imagini referitoare la iad, rai, afterlife, notiunea de Dzeu si alte alea🙂
        As scrie o postare dar de ce sa zica lumea ca-s mai nebuna dect am semnalizat deja? :)))

  6. cred ca nu vreau…spun mai des !
    in legatura cu ..chestia ailalta…cred ca suntem…pe undeva…intr-un alt mediu…daca am trait in burtica in apa…poate om trai …pe undeva…in gaz , in metale..cine stie ??? ce stiu este ca vreau sa ma mai intalnesc cu tata….

    • Te intalnesti sigur, poate chiar te-ai intalnit dar n-ai constientizat.Eu nu vreau in gaze, poate doar in gaz ilariant, sa ma hlizesc de fericire toata ziua.Nici in metale n-as vrea, cum naiba sa stau eu intr-o bila de rulment?:))

      • daca-i ilariant sigur vreau…:)…am o criza de rinita alergica si o mutra incruntata…sigur mi-ar folosi si acum nitel !
        ti-am raspuns la mine la intrebare !

  7. Cred ca sunt cam ciudata…nu zic nici una, nici alta… De fapt, nu sub forma asta.
    Sigur, multe din nelinistile tale ma bantuie si pe mine, mai ales alea legate de batranete. Asta cu inspiratia mai putin…daca n-am desi mai degraba chef sau stare n-am, nu scriu nimic, au trecut si trei zile cand n-am avut chef sa scriu.
    In general nu ma agit. De cand mi s-au intamplat acele multe lucruri am capatat o liniste nefireasca…habar n-am de unde vine…dar nu ma mai agit chiar deloc…
    Pentru ciocolata, care-mi place foarte mult, pun si eu o vorba buna. Unde sa o pun?🙂

    • Vorba buna pune-o unde vrei, ciocolata poti s-o pui direct la mine.:))Nu e vorba ca ma agit ca n-am inspiratie, eu am in fiecare clipa ceva de scris in varful aratatorului drept, doar ca mi se pare ca sunt chestii nesemnificative, nu vreau sa plictisesc.Desi, in definitiv, cine se plictiseste e de ajuns sa schimbe blogul…Dar eu ma simt cumva obligata fata de cei ce intra in „casuta” mea.

  8. Pingback: colţul european – 26 « Colţu' cu muzică

  9. Despre celelalte „ne-vreri” ale tale nu stiu ce sa-ti spun, dar despre sfarsitul lumii am auzit ca ne mai dau cercetatorii vreo 100 de ani. Cica au interpretat gresit calendarul .
    Oricum… nu cred ca va veni vreun cataclism, ci mai degraba cred ca o s-o luam noi pe aratura. Noi, sau cine-o mai fi pe-atunci.

  10. Nu vreau sa imi omor neuronul gandind profund la miezul noptii. Nu vreau sa isi mai rataceasca Mihai cheia prin casa, ca ma roaga pe mine sa o caut si ma enervez.

Lasă un răspuns

