O atentie, o maslina..V

Standard

Urmatorul la catalog e Claudiu. El isi primeste cadoul in lipsa, ca a parasit temporar plaiurile mioritice pentru cele iberice.Adica a dat oile pe tauri…Aud ca deja a dat lovitura,si-a „tras” telefon bengos…Urmeaza sa-si ia iaht sau elicopter, n-am inteles prea bine, ca se caliceste la tariful netului.Care net si in tara il fura de la vecini! De, asa fac unii avere…

Ce face el prin Spania , nu a precizat, ca nu cred sa mai fie capsune de cules…Oricum , spersa nu se intoarca cu mana goala, sa nu uite de prieteni si cititori fideli.Daca eu i-am dat o atentie(absolut dezinteresat) sper sa se revanseze si el cu ce l-am rugat. NU mare lucru, un toreador.SAu macar un taur…latinomuciomen :)))

Stiu ca inca n-a spart nici o banca (poate vreo una-doua prin parcuri) si are si el nevoie de bani, ca e tanar si la inceput de drum.Nu puteam sa vin cu de-alde 50 de bani, ca eu nu umblu cu fise ca mi-e frica de traznet, asa ca ii ofer niste bancnote.CA poate ii trebuie…

10 responses »

  1. Vai , multumesc de cadou, dar atat, numai 50 ?
    Nu m-am apucat de spart bănci, ca e criză şi la ăştia. Mi-e că fac scandal degeaba. Cât despre internet, aici n-am găsit încă wireless gratis, dar mai am timp. Am abonament cu net nelimitat , gratie Vodafone spania, dar parca e mai bine când ştii că furi de la altul. Sa ne auzim de bine !

  2. In locul lui Claudiu as ramane in Spania. Daca se intoarce, va fi nevoit sa isi revendice premiul. De fapt, cu acei bani si-ar putea plati in continuare netul, asa cum a facut si pana acum.🙂

Lasă un răspuns

