O atentie, o maslina…IV

Standard

La Camelia e mai dificil.Ea e doamna profesoara, nu primeste „atentii”.Da’ „masline” primesti? Treaba ta ce primesti, eu te sfatuiesc sa nu bei nici o cafea de la elevii tai, ca nu stii ce le poate capul dracusorilor astia :))Dar cum tu esti draguta cu ei, vizionati si filme impreuna, nu cred ca-ti fac ei de-astea.Tu esti una, ei sunt multi, fii prevazatoare si poarta-te frumos cu ei, nu le da extemporale neanuntata, ca nimanui nu-i place chestia asta.M-am tot gandit cu ce daruri sa vin, sa nu se interpreteze…Nici macar nu dau BAC-ul anul acesta, deci n-as putea fi acuzata de dare de mita.Dar, ca sa fiu sigura, mai bine iti aduc ceva ce n-ar putea refuza nici un profesor:carti!Deci, doamna profesoara, luati de mai studiati , invatati un pocker mic, cat pentru rotunjirea veniturilor…:))Daca nu e voie cu mita, sa incercam cu chinta!

13 responses »

  1. 🙂 🙂 🙂
    Mă simt ca o vipă !!! (vipă = fem. de la vip, acceptaţi explicaţia – defect profesional!)
    Să te ocupi tu special de Punct şi virgulă!

    Hai să le luăm la rând, aşa, didactic:

    Poza 1. Nu primesc măsline, nici nuci în ceai (asta sună a chineză), nici atenţii, dar primesc ATENŢIE! De fapt, cu asta mă ocup: nu ştiu cum se face, da’ în jur de 50 de ochi (alţii în fiecare oră) sunt pe mine şi pe ce zic, cam 4-5 ore pe zi!

    Poza 2. P-asta o cunosc! Da’ asta e dintre cele ok şi înseamnă „ceva, ceva oi scrie eu acolo”. Sunt altele …, da’ nu ştiu dacă circulă pe net, că n-apucă nimeni să le facă în minutul când zic „Acum luaţi o foaie de hârtie …”.

    Poza 3. E cu cărţi şi e cadou! Pot să-mi doresc altceva?

    • Cati din elevii tai sunt ciclopi? Ca nu stiu la cat sa impart 50 de ochi…cu matematica stau prost, mereu imi da cu virgula.Ete ca acu imi da cu punct si virgula!:))Dupa ce rasfoiesti cartile primite sa ne faci si noua un rezulmat, ca nici n-am vizionat filmul asta la cazino.

  2. Pingback: colţul cu rock clasic – 27 « Colţu' cu muzică

Lasă un răspuns

