O atentie, o maslina…

Standard

Pentru ziua de ieri sa-mi puneti absenta motivata.Eu as fi venit punctuala la intalnire dar am fost sabotata de RENEL in cardasie cu un vant zdravan care a batut toata ziua asa ca am avut electricitate in rafale si net cu cocoloase.Abia am apucat sa intru si sa mai las cate un comentariu scurt.Dar ca sa fiu iertata si ca sa ma revansez ,m-am gandit sa va fac cate un cadou la fiecare.

Asa ca o sa impart zilnic daruri, cate putin la fiecare, in ordinea numerelor de pe tricou, adica alfabetic, sa fiu sigura ca n-am uitat pe nimeni.Doar rabdare sa aveti, ca nu ramane nimeni ne felicitat si cadorisit.

De cand va cunosc(scris si citit) mi-am facut asa, o impresie  despre fiecare .Si in functie de cum v-am „citit” eu asa v-am pregatit si darurile.Nu vine Craciunul, vreau numai sa-mi arat recunostinta ca ma onorati cu prezenta :))

Fiti linistiti, nu ma multumesc doar cu impartirea de „atentii”, voi posta ca de obicei tot ce-mi vine in minte…Deci, sa desfacem cadourile!!

12 responses »

Lasă un răspuns

