O noua zi, aceeasi aventura

Standard

E inca intuneric afara.Suna desteptatorul,De ce naiba se cheama desteptator, ca pe mine ma tampeste de tot, nici vorba de desteptare…

Deci suna „tampitorul”.Nu mai lenevesc nici o secunda, daca as mai sta putin nu m-as mai da jos din pat inca doua ore. Imi bag picioarele in papuci si plec cu ochii inchisi spre baie.Am grija sa ma impiedic de prag cu dreptul, ca sa-mi mearga bine si ma proptesc in chiuveta  ca sa nu sparg oglinda cu capul. Nu-i dau binete aleia din fata, ca nu-mi place mutra ei sifonata.

Urmeaza spalatul pe fata. La nivel mondial e criza de apa, nu pot sa fac risipa , cand copiii din Africa mor de sete, deci doi stropi pe fiecare obraz ajung.Si inca doi cat sa diluez pasta de dinti. Frec energic cu periuta  cat sa luceasca smaltul usor ciobit pe premolari, imi pipai maseaua de minte sa vad cat a mai crescut de ieri pana azi.N-a crescut, deci sunt la fel de proasta cum m-am culcat aseara.Deci nu ma duc nici azi la „Vrei sa fii milionar”…

Urmeaza cremuirea.Bag degetul adanc in borcanul cu crema de zi. Zi! Ce sa zic? Nimica…Incerc sa dau cu maclavaisul antirid pe marele canion dintre sprancene.Degeaba, asta nu se umple nici cu o cisterna de cremuri, e adanc, se continua cu santul ce delimiteaza cele doua emisfere cerebrale, apoi cu santul dintre omoplati si duce pana departe, la santul interfesier.Voi ati putea sa dati cu crema si sa se lipeasca fesele definitiv intre ele? nu! Deci antiridul intre sprancene nu ajuta…Urmeaza sa frec laba gastei.Prindeti voi gasca, tineti-o cracanata si sa vedeti ce laba ii frec! Daca nu, nu!

Arunc o privire in oglinda, hai, ca incep sa seman a om.Urmeaza sa-i dau culoare. Ceva albastrala pe la ochi, apoi o dunga neagra la marginea pleoapei.Daca nu-mi tremura mana ma opresc la timp, altfel ajung cu dermatograful sa ma scarpin in urechi.Netezesc sprancenele ciufulite in somn.Nu mai am gel de sprancene? Nici o problema, merge si cu scuipat, ca saliva are efect bactericid, omoara microbii.Uite ce sprancene aproape sterile am!

Nu trebuie sa neglijez nici buzele. Iar contur cu creionul. Sper sa-l nimeresc pe cel rosu, nu pe cel negru de contur ochi…Asa, acum umplem conturul cu un rosu discret, ca in cartile de colorat.Evident ca dau si putin luciu de buze cu sclipiri de diamant.Daca nu-mi sclipeste inteligenta asa de dimineata, macar sa-mi sclipeasca botul..Dar cine are sef sociabil care isi primeste subalternii cu imbratisari tandre e bine sa renunte la ruj, ca lasa urme pe gulerul camasii si poate nu-i place nuanta sotiei sefului…

Da, trebuie sa ma si pieptan.Pun mana pe perie si da-i tesalat ca la un ogar afgan inainte de o competitie canina.Si parfum, desigur! Ce e mai la indemana, ori ala frantuzescu’, de firma, ori ala autohton, de bazin de wc…

Sub nici o forma nu pot sa ies din casa fara briz-brizuri! Fara budigai, mai merge, dar fara zdranganele categoric nu.Ma gatesc precum pomul de iarna, cred ca as putea sa agat si instalatia cu beculete ca tot nu s-a luminat afara.Ultima privire in oglinda, ultimul retus.Off, mai bine ar fi retur.La asternut, ca taaare mi-e somn…

Acum la bucatarie,sa-mi iau energizantul.Fara cafea sunt un om mort dimineata, cel mai zombi dintre zombi. Acu, ca m-am si impartasit cu cafeluta, gata, pot sa plec la munca plina de entuziasm si energie.Melcul turbo in actiune!

Intru pe poarta institutiei, impart binecuvantari  cui a pus condica de prezenta la ghereta portarului, deci trebuie sa cobor si sa ma car prin toata curtea cu uniformele pe umeras si laptopul pe umarel, cu poseta intr-o mana si sacosa in cealalta..

Hai ca am reusit, am ajuns in sectie, ce a fost mai greu a trecut.Urmeza o zi plina de „succesuri” profesionale…Dar inca sa nu vorbiti cu mine, nu-mi gasesc cuvintele decat dupa ce mai beau o cafea, deocamdata raspund monosilabic si prin gesturi si nu se stie ce deget ridic , sunt inca confuza…

13 răspunsuri »

  1. Adelina draga, descrierea cu cuta dintre sprancene si fardul ochilor puteam sa o folosesc si eu în descrierea mea…. Cate-o data raman uimita cate asemanari avem! O zi linistita acolo la servici îti doresc!

  2. Atat de greu e in fiecare dimineata? Sau numai toamna?
    N-am dormit de vreo 32 de ore…si atunci am dormit vreo 3 ore… si tot sunt mai vioaie 😉
    Esti geniala…mi te imaginam in fata oglinzii… pompand crema la greu :))

    • N-am probleme cu lipsa de somn, sunt mai mult pasare de noapte, pot sa fac trei revelioane consecutive.Dar sa nu ma trezesti cu noapte-n cap, ca eu in zori dorm cel mai bine.Imi inghit galbenusul tare greu…Sunt geniala fiindca imi rimelez genele, nu?:))

  3. :)) Si zilele in care zambesti permanent la serviciu, unde sunt? Haaai ca trebuie sa-mi povestesti si una de-aia
    N-ai fost la H&M, asa-i? Da ar cam trebui sa mergi…sau astepti reducerile? Iti poti achizitiona podoabe noi. Sau esarfe…..sunt niste esarfe frumoase, Adelina, numai bune de impresionat sefi nepasatori!

  4. Pingback: Leapsa carierei de blogger | Probiu.ro

Lasă un răspuns

