Numai atentii, fara masline II

Standard

Primiti cu „La multi ani!”retroactiv?Primiti, nu primiti, eu am adus tortul…

Acum, draga Ioana, ia-l de-l imparte.Si da-mi si mie o feliuta mai substantiala, ca sunt cam pofticioasa si-mi face bine la silueta.

 

Cum mai stai cu lectiile de germana? Greu” hoibiu” ti-ai gasit si tu, fata.La ce ti-o trebui nu inteleg, doar daca vrei sa emigrezi sau daca suspini dupa vreun blond-spalacit bautor de Beck’s.Dar sa-ti fac misiunea mai usoara ti-am adus ceva carti de specialitate,sa te pui serios cu burta pe carte. Si fiindca e ziua ta(adica a fost, dar abia acum am aflat) si ca o replica imptriva misoginismului din articolul tau de acum trei zile iti las in prag un cadou special pentru o femeie care stie ce vrea de la viata(vezi punctul unu din leapsa ta!) si care nu se teme sa faca alegeri. PS. Sarbatoritii au dreptul la supliment de cadouri.Daca nu castigi trofeul la Superblog, uite, te premiez eu in avans cu o cupa.Poti sa bei sampania in ea, numai s-o scuturi de purici…:))

5 responses »

  1. Superbe ganduri, minunate cadouri, Adelina! Ma consider deja castigata, si sa stii ca mare nevoie aveam de un sincer la multi ani de ziua mea, intrucat am petrecut-o schimband pampersii lui fiica-mea. Esti o draguta, te pup si iti doresc o zi perfecta!

Lasă un răspuns

