Cine n-are un expert, sa-si cumpere!

Standard

Ultimul din blog-rollul meu, dar nu ultimul dintre preferati e Ninu, X-pertul!El e antidotul depresiilor mele si oaza mea de optimism.Un om fragil dar care emana mai multa forta decat Robocop.Nu e sticla, ci otel Dar numai pe dinafara, cat sa-si faca o platosa pentru inima sensibila si plina de poezie.Salut, Ninule!

Te plangeai ca unele prietene venite in vizita nu ti-au agreat colectia de strumfi? Nu dispera, uite exista si fete care ii indragesc mult…:))

Stiu cat esti de dependent de calculator si ca ai ramas cu un dor neimplinit de copil intarcat fortat, nostalgic dupa sani.Poftim , vei manevra mouse-ul cu mai mult drag…

Ti-am spus de cate ori m-ai facut sa inghit in sec la postarile tale culinare, pe cand eu rontaiam biscuiti? uite, e vremea sa imi iau revansa…:))

E deja miezul noptii, cred ca dormi, sper ca visezi frumos.In incheiere…doar atat:

14 responses »

Lasă un răspuns

