Vecina, draga vecina

Standard

Cat e blogosfera de sferica si de mare, cel mai apropiata sunt de Vienela! Ca nu sunt decat vreo 30 de kilometrii intre noi…Pot sa zic ca suntem vecine, respiram aceeasi aroma de petrol.

La ea e mai riscant ca sunt inflamabile gazele astea si cum inadeste tigari toata ziua, nu se stie de unde sare scanteia.Riscul ei, daca nu vrea sa sufle in tortul cu 100 de lumanari…Si isi mentine si silueta!(zise vecina rubensiana plina de ciuda…)

Sau poate exagerez eu, ea de fapt fumeaza dupa un program bine stabilit, nu haotic…

Nimic n-ar bucura-o mai mult pe Vienela decat sa primeasca in dar carti.Cam cu asta se hraneste.dar carti ii aduc toti prietenii, n-ar fi ceva deosebit.Mai bine sa-i ofer eu o biblioteca in care sa-si aseze cartile pe care le are deja.Desi am senzatia ca o va lasa goala, sa o poata admira in voie…:))Stiu ca te enerveaza sotul tau fiindca isi rataceste mereu cheile.Uite, iti ofer eu o cheie pe care sigur o sa o gaseasca imediat(daca nu intra in posesia ta mai inainte:))

In incheiee, un mesaj prietenesc si…noapte buna!Pe maine…

7 responses »

  1. Draga mea, ai tinut cont de fiecare dorinta pe care o am, de fiecare placere (sa nu spui viciu).
    Iti multumesc mult! Bine ca ti s-au terminat maslinele si nu ai mai ajuns in piata. :))
    Am aprins o tigare (stai linistita, ca esti departe, nu ajunge explozia pana la tine), beau o cafea si incerc sa iau cheia. De ce nu pot lua cheia??? :((
    Biblioteca imi place, dar nu o pot lua acasa. O voi lasa la tine si vin din cand in cand sa imi clatesc ochii. :))
    Ma intorc, acum imi beau cafeaua, sa trezesc neuronul.

  2. Mie cel mai mult mi-a placut urarea din finalul postarii!!
    Vienela, la mai mare!😉
    Adelina esti un talent ascuns….. noroc cu blogul ca te-a scos deasupra!🙂

Lasă un răspuns

