Leapsa nordica, via Vienela

Standard

Tocmai ce am primit-o de la Vienela.Proaspata-proaspata! Si fiindca n-am mai facut de mult o leapsa, ma grabesc sa o rezolv.Nici n-am citit-o bine, raspund primul lucru care- mi vine in cap, deci ce-o iesi…

Zodia-Pesti.(ceva intre rechin si guvide)

As vrea-sa se faca mai repede dimineata, sa plec acasa.

Pastrez-orice cadou imi trimiteti.Exclus paianjeni!

Mi-as fi dorit-sa am 20 de ani ,de kilograme si de alunite in minus, 20 de centimetrii in inaltime, de mii lei la salariu si de puncte iq in plus.

Nu-mi place-burta si ciorba de burta.

Ma tem-de tzunami!!Si de prostie.

Aud-cam prost, ca sunt fudula de-o ureche.

Imi pare rau-ca nu-mi pare bine.

Imi place-dulce, sarat, picant.

Nu sunt-blonda.(nici macar sub acoperire)

Dansez-sa trecem peste, sa nu existe victime!:)

Niciodata-ba odata, da, e voie!

Par(Pilozitate, nu aparenta)-saten-negru, cu straluciri argintii pe la tample,bine camuflate.

Plang-uneori, pe ascuns, numai ca sa-mi fac ochii frumosi.

Nu sunt intotdeauna-coerenta.Dupa tura de noapte vorbesc inversand litere si incerc sa sun de pe telecomanda.Si mai e si in alta retea!

Nu-mi place la mine-normal ca nu-mi place! Daca-mi placea ma faceam miner sau genist!

Ma enerveaza-sefii, politicienii, bubulii, arogantii si aia de le stiu ei pe toate.

Sunt confuza-dilema; doi neuroni imi ajung sau ar trebui sa-i inmultesc in-vitro daca nu vor de buna voie?

Ma simt in siguranta-pe dracu!siguranta-i la panoul electric, ce sa caut eu acolo?

Am nevoie-urgent la toaleta!!!

Ar trebui-sa fiu serioasa cand raspund la chestionare.Sanchi!:))

Eu de dat o dau, dar o ia cineva?Poftiti, indrazniti….

12 responses »

  1. :)) Tu ai vorbit serios? De ce traiam cu impresia ca esti blonda? Poate din cauza ochilor albastri?
    Fii atenta la ce iti doresti, ca s-ar putea sa se implineasca. 20 de cm in plus si 20 de kg in minus inseamna sa ajungi ca mine, sa te sufle vantul pe strada. :))

    • Asta sa fie necazul, cu vantul, ca as umbla cu pietre in buzunar.:)E adevarat, m-am nascut blonda, dar Dumnezeu a hotarat ca nu ma reprezinta culoarea asa ca m-a brunetit treptat.Acum cred ca s-a razgandit, incepe sa ma blonzeasca…pe la tample.:)

    • Daca n-as mai ajunge la inaltimea mesei as manca pe tatami, ca la picnic!Important e sa nu dau cu fruntea in clanta de la usa cand dau buzna la baie!:))Si m-as imbraca de la Lumea Copiiilor!(fara tva!)

Lasă un răspuns

