Asteptand apocalipsa

Standard

Miez de noapte.Cea mai potrivita ora pentru asa subiect.Perceptia senzoriala, dar mai ales cea extrasenzoriala e la cote maxime.Aproape ca parca as sta la panda.

Vine Apocalipsa!!Vine, frate, sigur, ca daca au zis si mayasii si calugarul ala tibetan si o baba-n piata…E unanim, stie toata lumea!Ce, voi n-ati aflat?

Ma enerveaza ca macar nu se pun in concordanta toti profetii astia.Unii ca ar fi pe 20 decembrie, altii ca pe 23, ba, mai nou, aud ca pe 14 decembrie.Nu e corect, asa mare premiera sa n-aiba data exacta! Ca vreau si eu sa ma duc inainte la un tuns, un epilat, un curatat de jeg de sub unghii…Ca nu in fiecare zi incepe sfarsitul, trebuie tratat cu maxim respect!Nu te duci la o gala in trening!

Ca vine, am inteles.Ca e musai in decembrie,iar am inteles(parca era luna cad-ourilor, acum va fi luna cad-stelelor).Dar care e scenariul si regia?ca in distributie cica am fi mai toti…

Unii zic ca va fi un impact cosmic, fie cu un meteorit de dimensiuni mari, fie un corp ceresc artificial.Meteoritul cred ca deja ar fi trebuit semnalat, ca nu degeaba avem atata scut-antiracheta.Si daca va pica vreun ozeneu, macar sa fie unul cargo, cu ceva alimente neperisabile la bord, ca e cam foame pe planeta.Poa’ sa fie si modificate genetic, suntem rezistenti la mutatii, putem sa ne inverzim putin.Poate invatam sa facem si fotosinteza!

Altii zic ca va fi o explozie solara devastatoare, ceva care va afecta grav campul electro-magnetic al pamantului.Nu-i bai, campul de marihuana sa nu-l afecteze!Sa ne putem face si noi curaj pentru ce va urma…Sau ca luna o va lua razna si se va apropia prea tandru de pamant iscand niste marei si inundatii catastrofale.Ete de-aia mi-e mie frica de tzunami si m-am mutat la munte!

Ar mai fi niste ipoteze, mai mult sau mai putin plauzibile.Ca acceleratorul ala de particule de la Geneva s-ar fi accelerat prea tare, va genera o gaura neagra care ne va inghiti(pe austeritatea asta i-o fi foame si bietei gauri!).Ca  serie de seisme de mare intensitate va activa Cercul de Foc al Pacificului si vulcanii vor erupe generand nori ce vor acoperi cerul pentru multa vreme(ioc soare, ioc caldura!).Ca un virus artificial scapat de sub control va produce o pandemie cu raspandire rapida si evolutie letala(pfaii si Cantacuzino-ul e si acu in inventar!).Ca un rus beat va apasa din greseala butonul rosu si va invada cu rachete America, care va raspunde pe masura si astfel cele doua puteri se vor distruge reciproc(mare paguba, mai ales pentru aia de tocmai au castigat la „Loteria Vizelor”).Ca se vor inversa polii magnetici si Pamantul se va da peste cap ca un Hopa Mitica(se dadu de trei ori peste cap si se facu pamant de flori!)…

Cu ce am mai citit, cu ce am mai pus de la mine(ca de imaginatie nu duc lipsa), am incropit niste scenarii de Apocalipsa.Astea se pot naste in mintea oricui.Dar ce trebuie sa facem sa scapam din beleaua asta nu ne spune nimeni.Dar eu m-am gandit si am intocmit si un Ghid al supravietuitorului apocaliptic!Ca doar n-o sa le dau unora satisfactia de a curata planeta asta definitiv!:))Si nici nu vreau sa raman singura la sfarsit, sa ma plictisesc orbecaind prin bezna.Plus ca cine ma mai citeste daca si voi va integrati(neoptional) in absolut?

Deci, dragii mei, stati linistiti, ca nu scapa planeta de mine si nici eu de voi!In numarul viitor(ca acu deja am batut campii prea mult si v-am perturbat atentia!) va dau toate sfaturile utile cum sa petrecem de Apocalipsa.Puteti sa intocmiti si voi niste protocoale, sa ne unim mintile luminate in lupta pentru supravietuire si „propasirea materiala si spirituala a poporului”(parca asa se zicea pe vremuri…:))Ca blogosfera e mai mare decat atmosfera, stratosfera si toate sferele la un loc!Si nu piere blogu’ cand vrea blegu’!…

8 responses »

  1. Eu ma tot intreb ce naiba o sa faca dupa maxim 23 decembrie aia care s-au pregatit. Ca unii s-au pregatit, nu cu un pix, ca Vienela.😛
    Si-au strans provizii pentru vreo 6 luni, cica doar ei o sa scape :)))

Lasă un răspuns

